[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2008 @ 07:50 nellie ![]() | Ik zou ook voor Jante en Elias gaan. succes ermee!!! x |
| 26/11/2008 @ 08:34 brientje ![]() | ik vind dat jullie 2 mooie namen hebben gekozen! houden zo zou ik zeggen! |
| 26/11/2008 @ 09:26 nieneke ![]() | Enias of harué |
| 26/11/2008 @ 09:41 Anna | Jeetje, om 4 uur 's nachts !!! Jij kon echt niet slapen zeker (door de twijfel of door geen houding vinden met je dikke buik?) Vierde kindje? Leuk ! Hier binnenkort ook. Ik zou gaan voor ... Arne, Jarka, Rayna en Enias Arne, Jarka, Rayna en Jante (Rhune ofzo zou ik niet kiezen, ik zou weer voor een naam met een A gaan) |
| 26/11/2008 @ 12:12 Nikki ![]() | Zeker bij je eerste keuze blijven; Elias en Jante zijn hele mooie namen! Succes met jullie grote gezin !Veronique |
| 26/11/2008 @ 13:45 Suzan | Ik zou alleen nog veranderen als je echt beide het idee hebt dat een andere naam beter past! Deze 2 namen passen prima toch?? |
| 27/11/2008 @ 12:53 delphine v ![]() | ik vind Elias en Jante ook wel mooi passen bij je andere kindjes ... Enias vind ik trouwens ook wel origineel ! |
[Reageer]

bijna 39 weken en twijfel ... HELP!

en Jante
gaan maar nu slaat de twijfel plots toe!

!