Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/12/2008 @ 15:46 Mammie | Ik was de vorige keer 23 kg bijgekomen, nu zit ik op 32 weken aan 12... En in tegenstelling tot jullie ben ik ze niet snel kwijtgeraakt. Mijn baby was 9 maanden toen ik begon te vermageren en toen ging het plots snel! Mijn hormonenspiegel paste zicht niet snel aan...er ging na de bevalling gewoon geen ene kilo meer af... ik had er nog 11 over! Kwil je niet teleurstellen, maar het gaat dus niet bij iedereen zo snel en gemakkelijk |
| 02/12/2008 @ 23:50 me | Hier ook nu 37 weken en 16 kilo. had nochtans gezworen dat ik die 17 van mijn dochter niet wou halen maar dan zal deze er nu toch uit moeten komen :-) en mij vragen ze ook al van ongeveer 24 weken of het voor direct is. Ik draag wel enorm naar voor eigenlijk heb ik mijn taille nog wel redelijk. nadeel je buik blijft achteraf veel dikker nu is het mooier maar achteraf heb je echt nog zo een hangbuikje had dat bij dochter al wat en nu steekt het nog erger naar voor. ik heb ook al honderd keer de vraag gehad: je bent toch zeker dat het er maar 1tje is hé... nu ja bebytje zal normaal tegen de vier kilo wegen bij geboorte dus das al flink wat gewicht en heb naar het schijnt heeeeel veel vruchtwater dus dan heb je sowieso extra kilootjes hé :-) we zien wel bij dochter was eht 17 en 19 er terug af maar dat waren wel geen goed eomstandigheden. En nu zien we wel hé ik geef mezelf een jaar om alles terug in vorm te krijgen. Maar ik verlang wel naar het sporten amaai altijd dat stilzitten al sinds ongeveer 24 weken door verwikkelingen en BI IK BEN HET BEU! ik wil sporten!!!! maar nog even genieten van boeleke in de buik :-) |
| 02/12/2008 @ 23:59 Valentijn | Niet getreurd want het komt goed. Ik ben nu tweeenhalve maand mama van een dochter die 5 weken te vroeg is geboren. Ik was 40 kilo aangekomen waarvan er nu nog ongeveer 10 af moeten... écht, het komt goed! Groetjes, Valentijn |
| 05/12/2008 @ 21:20 mammie | ik ben nu al ruim 18 kilo aangekomen en moet nog een paar weekjes. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 25 kilo aangekomen. Hoop dat het er dit keer wel snel af gaat. |
| 16/12/2008 @ 22:11 Marije | Whahaha! Ik zit nu op 30 kilo! Die krijg ik er nooit snel vanaf! Ik pas zelfs mijn positie kleding niet meer! Ben deze week uitgerekend, dus kindje.... kom maar hoor! ![]() ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Veel kilo's aangekomen
en gemakkelijk

)