< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Vader worden/zijn... » Mijn ventje is veranderd

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Vader worden/zijn...
Mijn ventje is veranderd
25/11/2008 @ 15:27

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
In het begin van mijn zwangerschap ,voelde ik me eigenlijk perfect , maar toen mijn buikje begon te groeien , denk ik vond mijn ventje dat onaantrekkelijk.
Ik heb me de rest van mijn zwangerschap heel slecht gevoeld , qua uiterlijk !
Hij keekt bijna niet meer naar me om , we vrijden niet meer enals het er van kwam , was het zeker niet meer hetzelfde als voorheen !
Ik was zo bang toen , ik begon zelf te twijfelen of dit een goed idee was geweest , maar ik hield me recht aan mijn dochtertje dat binnen in me groeide !
Maar toen gebeurde het , ze werd geboren en hij is weer helemaal de oude geworden ! Het klikt opnieuw super tussen ons !
Hij doet heel veel om me te helpen , en daarvoor wil ik hem dan nu ook eens extra in de bloemetjes plaatsen !

Maar ik kan niet begrijpen wat hem toen bezield heeft tijdens die 9 maanden , ben ergens toch bang om een tweede kindje te beginnen !

Groetjes

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 17:07
Lunar.Fury

Ik denk niet dat het zo zeer met je uiterlijk te maken heeft meiske, maar meer met het punt dat er een kindje in je buik zit.
Er zijn nog steeds heel veel mannen, die bang zijn, hun kindje pijn te doen, of schrik aan te jagen als ze vrijen met hun vrouw.

Misschien eens met hem overpraten... Eerlijk zeggen, dat je je toch afvraagt wat hem misschien dwarszat toen. Misschien dat hij een voorzetje nodig heeft om te praten...

Succes.

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 17:16
kellytje

ik herken dat volledig. ik had al 2 kids uit vorige relatie en hij had me nooit zwanger gezien. ik was na emily terug heel slank (54kg) en ik denk dat hij niet wist hoe een vrouw verandert tijdens de zwangerschap. ik heb altijd last van te veel vocht. toen ik pas zwanger was, was alles nog normaal. maar ik begon van luna toch goed te verzwaren (86 kg op het einde!!) hij bekeek me anders, ik zag dat aan zijn blik. en deed ook minder moeite op intiem vlak
ik schaamde me enorm, had super dikke voeten en handen, dik gezicht en had zwangerschapssuiker gekregen...
hij zei wel nooit dat hij me dik of lelijk vond of zo, verre van..
nu is luna paar maandjes oud en ja hoor, alles is terug zoals voor de zwangerschap op alle vlakken
sommige mannen vinden zwangere vrouwen heel mooi, maar mijn man is daar geen fan. ik trouwens ook niet...was heel blij dat die periode voorbij is, en dat ik mijn meisje in mijn armen had

groetjes

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 17:24
Dunja

Hoe herkenbaar. Mijn man was ook ineens een stuk minder intiem. Hij zei ook eerlijk dat hij vrouwen die zwanger zijn niet opwindend vond en hij vond seks een vreemd idee.
De keren seks die we hebben gehad in mijn zwangerschap zijn volgens mij op 2 handen te tellen. En dan vooral op het laatste, omdat hij had gehoord dat het de bevalling kon opwekken (ik was 2 wk en 3 dg overtijd).

Ik heb me er nu maar bij neergelegd dat dit de volgende keer ook zo zal zijn. Al heeft het wel een deuk achtergelaten in mijn ego.

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 23:08

ben blij te weten dat ik lang niet de enige ben !
het voelde allemaal zo raar aan , alsof hij me niet meer zag staan.
Ik kon er toen met hem niet over praten , want dacht dat hij het me zou kwalijk nemen, hij zei me achteraf ook dat dit was om onze kindje geen pijn te doen , maar ik kon dit toen niet aannemen.
Tot nu eigenlijk , tot ik jullie reactie's las , toen herinnerde ik me opnieuw zijn woorden , en vandaag begrijp ik die dan ook beter !
Ik weet dat hij een ander kindje wil , en ik hoop dat ik me dan iets beter zal voelen , want het is echt een ROT gevoel !
In ieder geval bedankt om me jullie meningen hierop te geven

Groetjes
Bianca

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 11:12
Snik

Online Status
Bij mij was het net omgekeerd...
Zolang ik zwanger was vond mijn ventje me aantrekkelijk. Hij vond het een geweldig idee dat wij samen voor dat buikje hadden gezorgd.
Na mijn bevalling heeft het lang geduurd eer wij terug intiem waren.
Ik maakte me daar best wel veel zorgen om.
We hebben 1 keer gevreeën, toen Stan 2,5 maand oud was.
En de volgende keer was pas 2 weken geleden.. toen ik defintief gestopt was met borstvoeding.
Hij vond het een raar idee om te vrijen met een lichaam dat moest zorgen voor Stan zijn eten.. hij vond dat mijn lichaam aan ons kind toebehoorde en dat hij dan maar wat geduldig moest zijn.
Achteraf zei hij ook dat hij bang was dat ik melk ging lekken als wij aan het vrijen waren. en dat vond hij niet bepaald een aantrekkelijke gedachte.

Ondertussen is alles weer normaal tussen ons.. maar ik heb me toch een hele tijd zorgen gemaakt.. en onaantrekkelijk gevoeld tov hem.
Ondanks het feit dat ik direct al mijn kilo's terug kwijt was, en zelfs minder woog dan voordien...

Ach ja, mannen... rare wezens hoor!!

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 11:25

ja is allemaal best raar he ,
zo zie je maar dat iedereen verschillend is en dat elke man zijn reden heeft.
ik probeer er vanaf nu gewoon voor open te staan en mijn ventje te begrijpen.
Want ik denk moest je er zo bij stilstaan continu ,
dan zou je relatie er serieus onder beginnen lijden ,
en ik denk dat dit ook niet echt de bedoeling is.

In ieder geval , als we zwanger zijn , kunnen we niet alles zoals voorheen , maar dit wil niet zeggen dat we het niet zouden willen.

Ik ben gewoon blij dat alles gewoon is al ervoor :o)

Groetjes

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 09:50
Miranda

Hier precies hetzelfde!
Ventje vond (en vindt) mij de mooiste vrouw toen ik zwanger was... maar niet om mee te vrijen!!! Hij was superblij dat we samen een kleine kregen, maar die dikke buik was niet echt opwindend. Heel jammer want bij mij gierden de hormonen negen maanden lang door mijn lichaam en was ik niet te houden....
Ach, we zien wel hoe het met nummer twee gaat!

Groetjes, Miranda

Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 18:34
Lore

Ik denk dat het vooral van man tot man afhangt... Voor mijn zwangerschap was ik heel mager (50kg, en ik ben 1.70m) en ondertussen weeg ik terug 65kg. Mijn ventje vindt me nu véééééééle aantrekkelijker als ervoor, en hoopt dus ook dat ik wat "voller" blijf als ik bevallen ben
Mannen kunnen soms best rare wezens zijn hè

Groetjes!

Link naar deze reactie
12/12/2008 @ 13:52

Hey Meiden,

Lore, dan ben jij ook al een beetje zwangerschapskilo's bijgekomen hé.

Ik ben in totaal 40kg bijgekomen nochtans at ik niets speciaals maar ik kwam nog maar bij als ik naar eten keek

Ondertussen zijn er al terug 25kg af maar dat is niet zo gemakkelijk!

Ons seksleven is ook niet meer zoals het geweest is. Met een zoontje van 6 maand, mijn werk en het huishouden val ik als een blok in slaap als ik de matras nog maar raak

Maar dat komt allemaal wel goed! (hoop ik toch)

Tijdens mijn zwangerschap hebben wij misschien 2 keer seks gehad. Mijn vriend vond het gewoon vreemd om te vrijen met ons kleintje in mijn buik en dacht dat het ging pijn hebben

Daarna heeft het ook heel lang geduurd voor we terug seks hadden omdat ik enorm veel intern en extern gescheurt was tijdens de bevalling. Dus het heeft lange tijd nodig gehad om te genezen.

Groetjes

Deborah

Link naar deze reactie
14/12/2008 @ 18:37
Lore

@ Deborah: er is inderdaad al wat bijgekomen bij mij, haha! Dit komt ook omdat ik voor mijn zwangerschap helemaal niks kon eten. Ik heb een maagring en leefde al 1.5 jaar op soep en potjes babyvoeding. Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik mijn maagring onmiddellijk laten open zetten, en voor mijn lichaam was dat volgens mij een té grote schok dat ik ineens terug normaal voedsel binnenkreeg. Vandaar dus ook de kilo's die erbij vliegen!
Maar op zich vind ik het zo erg niet, ik lig er zeker niet wakker van!

Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]