[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2008 @ 11:12 Snik | Bij mij was het net omgekeerd... Zolang ik zwanger was vond mijn ventje me aantrekkelijk. Hij vond het een geweldig idee dat wij samen voor dat buikje hadden gezorgd. Na mijn bevalling heeft het lang geduurd eer wij terug intiem waren. Ik maakte me daar best wel veel zorgen om. We hebben 1 keer gevreeën, toen Stan 2,5 maand oud was. En de volgende keer was pas 2 weken geleden.. toen ik defintief gestopt was met borstvoeding. Hij vond het een raar idee om te vrijen met een lichaam dat moest zorgen voor Stan zijn eten.. hij vond dat mijn lichaam aan ons kind toebehoorde en dat hij dan maar wat geduldig moest zijn. Achteraf zei hij ook dat hij bang was dat ik melk ging lekken als wij aan het vrijen waren. en dat vond hij niet bepaald een aantrekkelijke gedachte.Ondertussen is alles weer normaal tussen ons.. maar ik heb me toch een hele tijd zorgen gemaakt.. en onaantrekkelijk gevoeld tov hem. Ondanks het feit dat ik direct al mijn kilo's terug kwijt was, en zelfs minder woog dan voordien... Ach ja, mannen... rare wezens hoor!! ![]() |
[Reageer]

Mijn ventje is veranderd

op alle vlakken
en dat vond hij niet bepaald een aantrekkelijke gedachte.
Hij was superblij dat we samen een kleine kregen, maar die dikke buik was niet echt opwindend. Heel jammer want bij mij gierden de hormonen negen maanden lang door mijn lichaam en was ik niet te houden....