[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/11/2008 @ 13:43 1 | hallo, nu met kerst/nieuwjaar periode,zal ik iets moeten geven aan m'n partner .. maar ik vind het echt verschrikkelijk moeilijk.. wat is nu een echt mannencadeau? Als ik hem vraag wat hij moet hebben , is het altijd wel ; "iets van voetbal , een voetbaltenue, .." Ik kan hem toch niet jaren voetbaldingen blijven cadeaudoen. Hebben jullie mss tips?alles is welkom ik heb echt geen inspiratie ![]() |
25/11/2008 @ 15:14 ![]() | Heb jij ook al zo een plezante vent , die alleen maar voetbalspullen wil ? Ik ken dat gevoel , hahaha Ik kan hier ook een paar tips gebruiken ze Succes ermee Groetjes Bianca |
| 25/11/2008 @ 15:17 | Hier is het altijd: "een bon van de fnac" ![]() En anders: - een after shave (iets dat jij vindt dat goed ruikt) - nieuw scheerapparaat - kledij die hij nodig heeft Veel shopping-plezier. ![]() ![]() K'tje |
25/11/2008 @ 15:18 ![]() | Ja het zal bij mij zeker en vast ook iets in die aard zijn , daar kan je eigenlijk niets mee misdoen he hihihihih ![]() |
| 25/11/2008 @ 15:28 nele | DVD van films/series die hij leuk vindt? CD's...? filmtickets? bongo-bon voor verwendingesn voor jullie 2? een etentje? daar heb je zelf ook nog wat aan ![]() |
25/11/2008 @ 15:29 ![]() | Ja Nele , jij weet al precies hoe je het moet aanpakken he |
25/11/2008 @ 15:55 ![]() | Och die van jullie weet nog iets te antwoorden. Die van mij antwoord: "Ik weet het niet."... Grrr om grijs haar van te krijgen... |
25/11/2008 @ 15:58 ![]() | ach mannen he , allemaal hetzelfde zeker :o) |
| 25/11/2008 @ 17:32 Rijmpje ![]() | hier is het ook altijd "nen bon van de fnac of van mediamarkt" dan denk ik bij mezelf, wa voor nen originele man heb ik nu allez?! ![]() |
| 25/11/2008 @ 22:19 Musje ![]() | Op de site http://www.zozwanger.nl kan je daddyshirts kopen. Misschien een origineel idee? Zoiets als "men who change diapers rule" |
| 04/12/2008 @ 19:51 Nienn | Misschien een andere situatie omdat ik niet getrouwd ben oid, maar ik heb voor mijn vriend voor de kerst een boek gehaald. 'papa zijn voor dummies'. Is natuurlijk meer grappig bedoeld, aangezien dit ons eerste kindje is, maar wel een leuk idee. :) |
[Reageer]

wat cadeau geven aan een man?