ze mogen van mij echt wel iets kopen hoor, maar ze overdrijft gewoon. We zijn net terug van een weekendje naar daar. ZE had 2 weken geleden dus al zijne sint gekregen en ik wist dat ze al kleren (voor een hoog bedrag) had gekocht voor kerst en 2 dvd's voor nieuwjaar. Nu kwam ze af of ze dat van kerst nu al mocht geven, want ze had 'WEER' kledij gekocht dat ze dan graag met kerst wou afgeven. ZE wou het dan nog stiekem doen ,want opa mocht het niet weten want dan zou die kwaad zijn. TJa wat wil je als je op 2 maand tijd rond de 300 euro aan cadeau's uitgeeft. Het ergste is dan nog dat hij die kledij echt niet nodig heeft, hij heeft al ZOveel. Ik heb het haar vlak gezegd dat ze supper overdrijft, ze zegt dan dat ze het weet maar dat ze toch de meter is. IK vind het helemaal niet erg dat ze eens iets koopt, maar ze komt constant met iets af. Zo was ze gisteren ook al bezig over kleertjes dat ze gezien heeft voor het 'ongeboren' kindje. Ik hou mijn hart al vast, echt waar.
Met mijn vorig zwangerschap was het nog aangenaam, dan kwam ze om de 2 maand ofzo met ietske af, maar dan ging het over een paar kousjes, boekje voor namen, een klein beetje. Meer was het niet, en dat vond ik dan plezant, maar nu komt ze telkens met kledij af van merken, telkens combinaties zoals broek, hemdje,trui. Spullen van veel geld dus.
ZE zit telkens te zagen dat de kleine haar niet ziet staan en dat hij telkens naar opa gaat en opa meetrekt en tussen de benen van opa gaat staan en dat doet hij niet bij haar. Maar wat wil je, hij kan zijn liefde niet kopen door spullen te geven hoor. ze zou beter wat meer aandacht aan hem geven, eens met hem spelen ofzo.
IVM het eten: dat is niet echt eten voor ons zoontje, ze koopt het voor mijn man. Zoals vandaag gaf ze een zakje mee VOL met charcuterie. Alsof ik dat zelf niet koop. Het komt enorm afronterend over, precies of ik zorg niet voor haar zoon (mijn man dus).
Gisteren had ik eens afgesproken met een vriendin om kerstinkopen te gaan doen, de kleine ergens achterlaten is echt niet iets wat mijn gewoonte is hoor. Hij ging dan bij oma en opa. Mijn man liep daar ook rond, dus was gerust. Tot ik terugkwam en zag dat de papa naar een kameraad was gereden en dat oma en opa op de kleine aan het passen waren. Ze hadden hem laten liggen tot half 5, terwijl ze weten dat ik dat niet wil( gevol was dat hij van 1 uur snachts tot 5uur snachts mij heeft wakker gehouden, plezant hoor). Toen ik vroeg wat zijn 4-uurtje was zeiden ze: ah een betterfood en chocomel. Ik zei daarop: is dat alles, geen stuk fruit of yochurt? En inderdaad : neen, dat hadden ze zelfs niet geprobeerd. En ze weten goed genoeg dat ik wil dat hij fruit eet (hij eet het zo graag he).
Deze morgend kwam ik beneden met de kleine en de ontbijttafel stond al klaar (heel leuk ,dat wel, voor die keer je het zelf niet moet doen), maar ze weet ZOOOOO goed dat die kleine smorgens Melk moet hebben (heb toch gelijk he), maar wat stond er op zijn plaatske: een buske chocomel. WAAROM????????????????????????????????????
Zou dus mijn zoontje daar echt niet durven achterlaten voor langere tijd. Heeft gisteren in totaal 3 x een maaltijd gehad met boterhammen met choco (tja ze zet de pot choco vlak voor zijn neus, niet moeilijk dat het kind niks anders wil hebben), en dan nog een betterfood en chocomelk. En ja smorgens en savonds zijn volle melk.
Geen stuk fruit, geen groenten,patatten,vlees. Voor die 1ne keer dat ik eens weg ga, amai. En dan vroeg ze nog vlak woor we weggingen: wanneer mag hij eens een week op verlof komen. Hallooooo seg, ben ganse dagen thuis.
sorry, maar na een weekendje vol met frustraties moet ik het toch eens van me afschrijven hoor.