< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » eerste menstuatie na bevalling - flesvoeding

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
eerste menstuatie na bevalling - flesvoeding
25/11/2008 @ 10:20
Kirby

Online Status Stuur bericht
hallo iedereen,

Ik ben op 19 september bevallen van ons 2e zoontje. Dat is dus zo'n 9-10 weken geleden. Ik heb tot een kleine 4 weken na de bevalling gebloed. 6 weken na de bevalling op controle geweest, waarna ik een goeie week iedere dag een heel klein beetje bruinverlies heb gehad (dus voldens mij zeker m'n maandstonden niet). Ik wil een spiraaltje laten steken en moet op de eerste dag van m'n maandstonden de gyn opbellen. Die dacht dat het nog zo'n 2-3 weken ging duren. Nu is het al 3 weken geleden en heb ik nog steeds m'n maandstonden niet!
Wanneer hadden jullie bij flesvoeding de eerste keer je maandstonden? Ben wel benieuwd!?

alvast bedankt
groetjes
kirby

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 11:05
Evi

Bij mij was het na 4.5 weken. Waarschijnlijk is dat bij iedereen anders.

Na mijn eerste bevalling was het en week of 6 na de bevalling.
Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 14:51
Kirby

niemand meer??

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 18:50
Happymom

Bij mij was het nabloeden tot zo'n 4 weken na de bevalling en dan toen ik op controle was 6 weken erna had ik mijn maandstonden al....
Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 20:16
Nanna

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

ik ben op 17 oktober bevallen en heb ook ongeveer 3 weken gebloed, dan een week niets en nu ineens ook al een paar dagen bruin verlies. Dacht dat dit mss mijn regels moesten voorstellen? Maar dit klopt dan blijkbaar niet.Ga binnenkort naar de gyn terug dus dan zal ik het eens vragen.

Groetjes

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 20:17
sabine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

hoi,

Ik ben op 25 september bevallen en ook nog steeds niets; ik heb wel al een spiraaltje laten steken vorige week. Ik verschoot wel omdat ik ook dacht dat dit tijdens de maandstonden moest, maar ze zei dat dit enkel is omdat het dan minder pijn doet, maar door de bevalling doet het ook minder pijn; in mijn geval zelfs geen pijn. k heb er niets van gevoeld.

k was zelfs al vergeten dat we terug maandstonden gaan krijgen na 9 maand luxe het is door deze topic te zien dat ik er aan dacht, maar k zou me nog geen zorgen maken... ons lichaam moet terug op gang komen hé.. regelmaat verwacht ik nu toch nog niet.

groetjes,

sabine

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 21:04
brientje

goh
ik heb maar 2 weken gebloed na men bevalling,
en dan n weekje niks
en nu weer helder bloed, zouden dit mijn maandstonden al zijn?
k weet het niet goed...
kan je dus niet echt helpen

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 21:19
Karen

Ik heb na de bevalling 22-9-2008 ongeveer 2 weken gebloed. 6 weken na de bevalling ben ik weer voor het eerst ongesteld geworden, wat bijna 1.5 week heeft geduurt

Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 12:48
Kirby

hier zijn ze gisteren eindelijk doorgekomen!!! Begon me al ongerust te maken dat er alweer een broertje of zusje op komst was!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]