Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2008 @ 23:11 Annelies | Wij hebben voor de volwassenen ongeveer 150 (kruiden)potjes met een schroefdekseltje. Toevallig op de kop getikt in sluis in een winkel met vanalles en nog wat. Ze zaten verpakt per 9 en kostten 1,49 euro voor 9. Echt een koopje dus. Dus voor al onze potjes rond de 25 euro. De doopsuiker hebben we bij ava aangeschaft. 6 kg confetti-suiker (dat zijn kleine rondjes ipv bonen. We hebben net geen 5 kg nodig gehad dus nog 1 kg over maar dat deelt mijn man in de zwemclub wel aan zijn zwemmertjes uit. Er konden ongeveer 30 potjes uit 1kg. De rekening in Ava was 82 euro voor 6kg doopsuiker, 2 keer 50 m turkoois lint, 2 x 100 naamkaartjes en 2 turkoise balpennen. In totaal voor ongeveer 150 stuks 110 euro. En het ziet er prachtig uit. Voor de kindjes wist ik nog niet wat maar ik lees hier over snoepsatés en dat lijkt me wel wat. Aan iedereen: veel plezier met het kiezen of maken van jullie suikertjes! |
| 02/12/2008 @ 16:04 snuitje ![]() | karen hoeveel geboortekaartjes heb jij dan kunnen maken uit hetgeen je opsomt? want qua kosten van papier enzo lijkt mij enorm weinig... |
| 02/12/2008 @ 16:21 ik ![]() | Hallo, Wij hebben 120 stuks suikerbonen gemaakt en dat heeft ons zo'n 100 euro gekost (dus potjes, stofjes, kaartjes, suikerbonen en raffia bijeen) Groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Hoeveel kosten jullie doopsuiker?

) en op elke puzzelstukje komt een foto van ieder van ons. Ons Fenna komt dan bovenop en aan de achterkant van het kaartje komt dan het tekstje dat ik zelf op de computer ontworpen heb en dat mijn ouders dan gaan afdrukken en versturen.
want ik wou er perse zelf laten maken met een foto erop en dat is er één van grote broer geworden, geeft het kaartje toch iets extra en de rest van de kosten vielen wel mee.