< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Hoeveel kosten jullie doopsuiker?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Hoeveel kosten jullie doopsuiker?
26/11/2008 @ 23:11
Annelies

Online Status
Wij hebben voor de volwassenen ongeveer 150 (kruiden)potjes met een schroefdekseltje. Toevallig op de kop getikt in sluis in een winkel met vanalles en nog wat. Ze zaten verpakt per 9 en kostten 1,49 euro voor 9. Echt een koopje dus. Dus voor al onze potjes rond de 25 euro.

De doopsuiker hebben we bij ava aangeschaft. 6 kg confetti-suiker (dat zijn kleine rondjes ipv bonen. We hebben net geen 5 kg nodig gehad dus nog 1 kg over maar dat deelt mijn man in de zwemclub wel aan zijn zwemmertjes uit. Er konden ongeveer 30 potjes uit 1kg. De rekening in Ava was 82 euro voor 6kg doopsuiker, 2 keer 50 m turkoois lint, 2 x 100 naamkaartjes en 2 turkoise balpennen.

In totaal voor ongeveer 150 stuks 110 euro. En het ziet er prachtig uit. Voor de kindjes wist ik nog niet wat maar ik lees hier over snoepsatés en dat lijkt me wel wat.

Aan iedereen: veel plezier met het kiezen of maken van jullie suikertjes!

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 23:24
karen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb een deel zelf gemaakt en dat viel nogal mee.
Ik heb 36 pinguins op minidoosjes
35 doosjes met zeepvisjes waar ik zelf een lintje heb rond gedaan
en 15 potloodhoudertjes waar ik tule met doopsuiker aan gehangen. De doosjes heb ik met M&M gevuld.
Alles samen voor zo'n 150 euro.
De kaartjes heb ik ook zelf gemaakt: Ik heb een stuk donkerblauw papier verdeeld in drie delen, twee kleinere en 1 grotere. Aan de grote kant heb ik fopspeentjes geponst en voor ieder stuk een puzzelstukje gekinpt uit een papier met een mooi motiefje dat ik in de Banier heb gekocht zodat ze samen een puzzel vormen (ons gezinnetje is compleet nu) en op elke puzzelstukje komt een foto van ieder van ons. Ons Fenna komt dan bovenop en aan de achterkant van het kaartje komt dan het tekstje dat ik zelf op de computer ontworpen heb en dat mijn ouders dan gaan afdrukken en versturen.
Ik heb mij wel een beetje laten gaan wat de postzegels betreft want ik wou er perse zelf laten maken met een foto erop en dat is er één van grote broer geworden, geeft het kaartje toch iets extra en de rest van de kosten vielen wel mee.
Omslagen: 3 euro
Donkerblauw papier: 6 euro
Bedrukt paier: 10 euro
Fotootjes: 10 euro
Postzegels: 48 euro
Samen dus zo een 78 euro
Groetjes
Karen

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 16:04
snuitje

karen hoeveel geboortekaartjes heb jij dan kunnen maken uit hetgeen je opsomt? want qua kosten van papier enzo lijkt mij enorm weinig...

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 16:21
ik

Hallo,

Wij hebben 120 stuks suikerbonen gemaakt en dat heeft ons zo'n 100 euro gekost (dus potjes, stofjes, kaartjes, suikerbonen en raffia bijeen)

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]