[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/11/2008 @ 13:05 Lies | Hallo, Ik zou graag willen weten hoe je weet dat je zwanger bent als je diabeet bent. Zijn de suikers plots laag dat men minder insuline nodig heeft of hoe zie je dat ? groeten, L |
| 26/11/2008 @ 20:02 Lies | Hey, Heb ik al gedaan, heb direct groen licht gekregen. Bij mij was het ook zo...had geen diabetes bij de eerste dus nu is het 'anders'. We zien wel zeker... groetjes |
| 30/11/2008 @ 14:25 jokske ![]() | Mijn bloeduitslag was niet zo denderend. 7.8, us ja té hoog hé |
| 01/12/2008 @ 12:34 Lies | Hey, Ja nog wat te hoog maar nog wat doorzetten ! Ik hoop dat het snel zal lukken... zal iets laten weten als het zover is ;p |
| 01/12/2008 @ 13:09 Lies | Oeioei klinkt ni zo leuk...laten we hopen dat we dat niet hebben ![]() Heb al een gyn onderzoek gehad en alles was normaal en mijn suikers zijn ook goed in orde, de endocrinoloog heeft gezegd dat er normaal geen probleem zou kunnen zijn. We zullen zien e. |
| 04/12/2008 @ 22:26 Lies | Hoop voor je dat het lukt. Bij mij is het probleem vooral dat ik een heel onregelmatige cyclus heb ik weet nooit wanneer ik vruchtbaar ben en dat maakt het niet gemakkelijk en daarbovenop reist mijn man ook veel... = minder kans |
| 06/12/2008 @ 13:23 Lies | O wist ni dat het bestond eerlijk gezegd. Zal het mss wel gemakkelijker maken. Zal een zien op internet... |
| 07/12/2008 @ 09:31 jokske ![]() | zeker doen! Je kan ze ook in warenhuizen kopen maar zijn heel duur! Je koopt ze beter via internet. http://www.sensitest.nl |
| 03/01/2009 @ 23:09 jokske ![]() | engelmama, lang geleden. Tja ze geven deze medicijnen ook aaan diabeten, ik neem glucophage en heb een correcte cyclus op 1 dag na... ![]() |
| 05/01/2009 @ 14:43 Lies | hebben diabeten vaker een onregelmatige cyclus dan ? Of heeft het er niets mee te maken... |
| 05/01/2009 @ 17:30 ENGELMAMA ![]() | lies, ik kan niet antwoorden op je vraag. misschien eens aan je dokter vragen die je suiker controleerd. ![]() |
| Gisteren @ 09:55 jokske ![]() | denk dat dat er nietsm mee te maken heeft , ik heb steeds een cyclus van 28 dagen, mss ook eens 29. |
[Reageer]

diabetes en nog een kindje ?

er zijn en dan gaan ze bloed onderzoeken (pco kunnen ze vinden via bloedtest tijdens menstruatie).
veel sterkte.