[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/11/2008 @ 14:47 konijntje | Hey Het kan best zijn dat je wat te lijden hebt onder een post natale depressie. Misschien moet je eens hierover spreken met je huisarts. Kwestie van niet te lang te wachten. Het is goed dat je bij jezelf al merkt dat je heftige gevoelens hebt die je wil uiten. Veel sterkte! |
[Reageer]

postnatale depressie??

kregen vrijdag te horen dat we geen balkon konden gaan laten plaatsen (ons appartement heeft geen tuin en geen balkon dus dat was echt even slikken) dus best wel wat tegenslagen gehad het afgelopen jaar eigenlijk voor mij afgelopen 2 jaren! Ik dacht oh nu komt het wel goed met mij de financien zijn grote deels op orde we krijgen een leuk appartementje ik heb 2 mooie kindjes en een lieve vriend
ik pieker constant maar over van alles, waardoor ik ook niet echt goed slaap zelfs in mijn dromen komt alles naar boven dus echt rusten doe ik niet, ook heb ik huilbuien en last van stemmingswisselingen.mijn zoontjes zie ik zo graag maar kan zo weinig hebben en dan is keano ook nog is aan het peuterpuberen nick zit nu in zijn sprongetje het word me soms echt even teveel

)