[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/11/2008 @ 08:46 Davina | Hallo, Veel sterkte, ik begrijp dat je het moeilijk hebt. Heb 3 weken geleden net hetzelfde meegemaakt. Ik was 12 w en 3 dagen zwanger. Ik zou zeggen ga naar je huisarts en vraag verlof. Je hebt die tijd nodig om te rouwen. Ikzelf ben nog steeds in ziekenverlof. Het gaat nu al een beetje beter maar heb nog steeds moeilijke momenten. Nogmaals, laat je tranen de vrije loop. Toon je verdriet. Je hebt het recht om te rouwen. Veel sterkte Davina |
| 24/11/2008 @ 09:09 | Hoi Natalie, Veel sterkte!! Ik snap niet dat je moet gaan werken. Draag je het vruchtje nog of heb je een curretage gehad? In zo'n situatie kan je toch niet fatsoenlijk fuctioneren. Ikzelf heb anderhalf week geleden een miskraam gehad, was bijna 10weken zwanger. Dag erna curretage en van mijn gyn. kreeg ik maar 1 dag ziekenverlof. Heb daartegen geprotesteerd en heb toen een week gehad. Nu heb ik van de huisarts nog bijgehad en ik moet nog verlof opnemen zodat ik dit jaar niet meer moet gaan werken. Ik voel er ook niets voor om alterug aan de slag te gaan. Lichamelijk ok maar emotioneel nogal overhoop. Las juist jou profiel en ik zag dat je uitgeteld was voor 13 juni, ik voor de 12de juni. Groetjes |
| 30/11/2008 @ 19:00 | hallo allemaal, mag ik even mijn verhaal kwijt?ik ben een endometriose patiente,in 2004 ben ik behandeld geweest in gasthuisberg leuven en nadien heb ik 3 jaar orgametril genomen.dit jaar(januari)waren we met die medicatie gestopt om een kinderwens en wonder bij wonder was ik in april zwanger(voor een eerste) maar na 10 en een halve week is het gestopt en ben ik 3juli gecurreteerd.nadien zijn er terug hevige pijnen begonnen bij de maaandstonden(endo trug aanwezig)en omdat ze in 2005 een vleesboom hadden ontdekt denken ze ook dat dat de reden van de miskraam kan zijn. nu na consultatie in gasthuisberg word ik trug in januari behandeld voor endometriose en de myoom word verwijderd,heeft daar iemand ervaring mee? -toch nog zwanger nadien? -hoeveel tijd nadien? alvast bedankt!!!!! grtjes leen |
| 01/12/2008 @ 21:38 | dag kimmie, ja leuk is wa anders!!!nu ook omdat ik al 36jaar ben en nog geen kinderen heb,kheb nog maar 3,5jaar een gelukkige relatie. maar ik geloof er wel nog in kheb veel goede moed voor 2009! bedankt om de reactie doet eens deugd om met iemand te praten. grtjes leen |
| 04/12/2008 @ 23:09 | miskraam hallo heb dinsdag avond bloedverlies gehad en woensdag morgen eerst naar de huisarts geweest ben indirekt naar het ziekenhuis in bree moeten gaan voor een echo kreeg ik te horen dat ik een miskraam ging krijgen het hartje klopte niet meer ik kreeg maar twee dagen de tijd tot morgen om te beslissen wat ik wil doen af laten komen of curtage ben er nog niet uit wat ik moet doen. ![]() |
[Reageer]

Miskraam 11 wkn

Liefs