< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » geen hulp na bevalling...wat nu?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
geen hulp na bevalling...wat nu?
08/12/2008 @ 21:30

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
oem3isaa, heb je al een oplossing kunnen vinden? hopelijk ben je er toch een beetje uitgeraakt!
Groetjes Nele

Link naar deze reactie
09/12/2008 @ 08:25
mupke

hoe gaat het hier?

Link naar deze reactie
10/12/2008 @ 22:39
zonneke

Online Status Bekijk profiel
Vraagje voor mijn schoonzus die van een 2ling gaat bevallen en met 2 kleintjes zit. Heeft hier iemand ervaring met kraamzorg is dat per geboren kind dat je er recht op hebt of blijft dat het zelfde?

Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 21:05

Je hebt in B recht op meer kraamzorg als je van een tweeling bevalt, en ook vroeger voor de bevalling. dat is dan niet het dubbele van bij 1 kindje, maar wel iets meer, valt onder "speciale omstandigheden" ze kan best even contact opnemen met haar ziekenfonds. meestal is het namelijk zo dat je zelf kraamzorg aanvraagt bij een organisatie, en dan een prestatiefiche doorstuurt naar je ziekenfonds waarna zij je een deel terugbetalen. sommige ziekenfondsen werken samen met hun eigen organisatie, dus dat moet je eerst echt wel goed navragen bij hen, anders krijg je niets terug. kind en gezin richt ook extra zorg in via een kinderverzorgster die bij je thuis komt, is normaal voor 3-lingen of meer, maar hoorde onlangs da je daar ook recht op kan hebben als je bijvoorbeeld een tweeling kort op 1 of 2 andere kindjes krijgt, omdat je dan eigenlijk ook me nog kleine kindjes zit hé.

Link naar deze reactie
12/12/2008 @ 18:28
zonneke

Tnx neleke ik ga het haar zeggen dan kan ze het eens navragen.
groetjes

Link naar deze reactie
12/12/2008 @ 21:36

graag gedaan! laat je even weten hoe het afloopt? dan weet ik meteen ook of de info die ik kraag juist is. wie weet komt het ooit nog van pas.

Link naar deze reactie
16/12/2008 @ 16:47
zonneke

als ik wat van haar erover hoor laat ik het zeker weten
groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]