[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/11/2008 @ 12:05 Leila | Hoe m'n twee katten laten wennen aan baby? Heey iedereen, zoals sommigen misschien al hebben gelezen heb ik twee katten rondlopen hier. Geen zorgen, dames, toxoplasmose hebben ze niet. Maar misschien zijn er dames met katten die me tips kunnen geven om m'n katten zo goed mogelijk te laten reageren op de thuiskomst van ons prinsje? Alle tips zijn welkom hoor, liefst van A tot Z. ![]() groetjes Leila en ![]() |
| 23/11/2008 @ 14:11 Leila | niemand met katten in huis? |
| 23/11/2008 @ 14:40 Jambalaya | ik heb op tijd mijn park gezet, maar goed ook want de kat lag er altijd in als ik even niet keek. Toen heb ik er zilverpapier in gelegd en het hij het niet meer gedaan. Toen de baby er was hebben we weinig problemen mee gehad, hij is eens komen ruiken maar voor de rest interesseert hij er zich niet echt naar :-) |
| 23/11/2008 @ 15:50 Leila | Ah, klinkt goed allemaal, bedankt! |
| 24/11/2008 @ 23:13 Leila | Dank u voor jullie reacties. Ik neem aan ook geen incidenten met scherpe klauwtjes? |
| 25/11/2008 @ 12:37 Jambalaya | Leia, een kat gaat normaal gezien nooit zomaar uithalen. Alleen als hij gepushed wordt ofzo. Dwing hem dus zeker niet als hij niet wil gaan snuffelen en laat ze zelf hun eigen tempo maar nemen, dan heb je volgens mij ook heel weinig kans op problemen. |
| 25/11/2008 @ 15:44 sneakiesthippo | Wij hebben hier 4 katten lopen en de box stond inderdaad ook al. Alleen hebben we deze weer weg moeten halen omdat het bed erin moest ivm BI. Maar ze gingen al niet meer in de box gelukkig..... En als ik in de babykamer ben dan mogen ze er van mij ook even in want dan raken ze er al gewend. Verder ga ik me er niet druk om maken, ze komen vanzelf wel als de baby er eenmaal is. Grote kans dat ik toch naar ziekenhuis ga voor inleiden dus dan maken ze ook de drukte tijdens de bevalling niet mee. Mijn katten kunnen er erg slecht tegen als ik pijn heb hihi! Wat ik wel merkte was dat ze er erg last van hadden dat ik net zwanger was, ze ontweken me... 1 van de 4 heeft nu ook voor mijn ventje gekozen en is dus overgelopen hihi! groetjes |
| 25/11/2008 @ 16:33 Leila | Haha ja, hier net hetzelfde, m'n katten komen wel kopjes geven, maar m'n buik ontwijken ze al sinds het begin vd zwangerschap. Normaal was 't steeds hun gewoonte om op m'n buik te komen liggen. Raar hee! groetjesLeila en ![]() |
| 27/11/2008 @ 13:00 isabelle ![]() | ik heb 3 katten hier , en om eerlijk te zijn ze hebben totaal geen intresse in de baby. Ook de baby haar spullen zoals het bedje enz. intresseert hun eigenlijk niet |
[Reageer]

Hoe m'n twee katten laten wennen aan baby?

Ik neem aan ook geen incidenten met scherpe klauwtjes?