< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » goed sluitende voetenzak

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
goed sluitende voetenzak
23/11/2008 @ 11:22
saartje79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb een urban jungle met voetenzak van hetzelfde merk. Nu ben ik super tevreden van de buggy, maar niet van de voetenzak. Ik vind dat hij te ver open staat. De handjes komen ze bijna sowieso onderuit. Heeft iemand een idee welk merk beter sluit?

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 13:09
jes

Ik heb een lodger bunker, en men schoonzus ook, heb hem nog niet gebruikt dylan ligt nog in zen reiswiegje, maar men schoonzus is er supertevreden over, kost wel redelijk veel maar is meer dan zen geld waard.

groetjes

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 09:49
saartje79

Iemand ervaring met de voetenzak van maxi cosi mura? Ziet er me een handige uit, kan ook in het fietsstoeltje.
De gewone maxi cosi-zak is maar tot een bepaalde leeftijd zeker?

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 12:58

Hallo,
Wij zijn ook supercontent van onze lodger bunker. Ons zoontje ligt er warm ingeduffeld in, z'n armpjes steken er niet uit en als het regent doen we gewoon de regenhoes over de buggy.
Groetjes
Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 20:10
delphine v

hier ook heeeeeel tevreden van lodger bunker. kost wel iets, maar hij kan in de maxi, reiswieg, 3wielerwagen, (plooi)buggy ... dus 1 investering voor jaren genot. het binnenste schapewolletje kan er uit als het niet heel erg koud is. hij wast en droogt er makkelijk! hij is echt warm, knus en sluit goed met velcro. mijn zoontje is geboren in november 2007 en ik had het 1e jaar géén winterjasje!!! nu wel, omdat hij natuurlijk van huis naar de auto gaat, waar ie dan in een koude autostoel komt te zitten tot de verwarming warm is in de auto enzo

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 20:27
marjoontje

hoiii.

wij hebben ook de lodger bunker eerst waren wij heel tevreden maar later iets minder,toen ons kindje iets ouder was dan wil het graag met de handjes los dus niet meer met de handjes in de lodger bunker en dan is het minder,ook was ons meisje lang dus al snel zat ze ook niet meer mooi in de lodger bunker,we hebben nou gewoon een dikke fleece winterzak van prenatal merk,een stuk goed koper en net zo mooi,deze is mooi groot en kan ze nou met 2 jaar en 2 maand nog steeds prima in,en hij is lekker warm.
van de maxi cosi mura die is ook heel mooi en lijkt mij persoonlijk ook heel makelijk,maar daar dacht ik over van daar kan ze ook niet lang meer in,ons meisje zou daar nou niet meer in passen ze is er te lang voor,en met de zak wat ik nou heb past ze nog ruim in.

ons zoontje zit in de voeten zak van de bugaboo cameleon,deze is ook prima en lekker warm alleen een stuk duurder,en ik persoonlijk vind die van prenatal even goed,en ze zijn ook alle bij het zelfde model het enige wat er anders aan is,is dat er een merk op staat van bugaboo en verder is die precies het zelfde.

groetjes marion.

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 10:13
saartje79

misschien eens een uitstapje naar nederland doen en naar prenatal gaan piepen...

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 14:22
esmee

Ik heb er een van het merk Cozyosko, deze zijn ook van fleece.
Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 21:45
Hilde

Delphine,
Hier gaan de grootouders een lodger bunker kopen als nieuwjaarscadeau voor onze jongste dochter. Wat gaf jij je zoontje in de winter dan aan als hij in de bunker zat? Enkel body, t-shirt, truitje en dan zo in de zak? Het lijkt mij in ieder geval een super ding, die bunker...

Hilde

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 21:51
karen

Toen ik mijn Bugaboo nog had, had ik een ik daar ook de voetenzak van en vond hem echt super? Je kan hem vanboven met een koord aantrekken, hij is lekker warm met fleece van binnen en je kan hem een hele tijd gebruiken.

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 15:31
Merriejane

Online Status Stuur bericht
Wij zijn ook supertevreden van de lodger bunker. Deze voormiddag nog met ons meisje gaan wandelen. Ze moet dan geen jasje aan, enkel haar gewone kleertjes voor binnen. Als je haar er dan uitneemt, voelt ze lekker warm aan met een rood neusje en rode wangetjes.
Qua prijs kost hij evenveel dan een gewone voetenzak, denk ik.

[Laatst gewijzigd door Merriejane - 26/11/2008 @ 15:31] - Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 22:04

Enig idee tot hoeveel cm ze in de lodger bunker kunnen?
M'n zoontje is nu ongeveer 75cm.
En past de Bunker in elke buggy? Wij zijn van plan om nu een Koelstra Simba aan te schaffen.

Groetjes

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 23:20
jes

Dit heb ik van hun site gekopieerd over de bunker:

Universele vierseizoenen voetenzak
Lente, zomer, herfst, winter… De Bunker is dé universele vierseizoenen voetenzak die niet in je uitzet mag ontbreken. Door de binnen- en de buitenzijde van de Bunker samen óf apart te gebruiken, zit je kind het hele jaar door comfortabel

Te gebruiken in elke kinderwagen of buggy met een 5-punts gordel
Het ruime formaat garandeert dat de Bunker na de wandelwagen nog jarenlang in de buggy te gebruiken is (tot circa 4 jaar)
Door de eenvoudige inwikkelmethode met klittenbandsluiting is het voortdurend aan- en uittrekken van een jas verleden tijd
Het perfect voorgevormde zitgedeelte zorgt voor optimaal zitcomfort
Uniek ontworpen capuchon voor extra comfort en behoud van lichaamswarmte van je kind
Lodger fleece is waterafstotend, warmteregulerend en ademend. Het zorgt ervoor dat je kind in alle seizoenen comfortabel in de Bunker zit .

groetjes

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 18:41
Emmeke

Hier ook tevreden van de lodger bunker. Mijn zoon is nu 71 cm en hij heeft nog véél plaats over.

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 22:40

De lodger Bunker is inderdaad een fantastisch iets. Had voor Yadi al een Lodger Shelter.
Maar Yadi speelt heel graag in z'n poussette en ik meen dat de handjes bij de Bunker niet vrij zijn. Of heb ik dat verkeerd?

Misschien ideetjes voor andere toffe voetenzakken vergelijkbaar met de Lodger?

xxx

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 09:32
valentijntje

Wij gaan ook een bunker halen, de voetenzak van de buzz is me net iets te smal dus al er een dekentje bij moet en een dikke jas lukt het niet meer.

En ben dus met haar gaan passen in de winkel en onze meid heeft nog ruimte zat in de lengte en in de breedte. Dus hier wordt het onder de boom een bunker denk ik

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 16:06
Sitara

Online Status
Hey,

Wij zijn content van de voetenzak van de Mura ;)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]