Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/12/2008 @ 12:13 E.V. | volgens mij gaat het niet over dezelfde persoon hoor.. hier is het kindje al ouder en bij de laatste loodjes.. is het een vrouw die voor het eerst mama wordt.. |
| 19/12/2008 @ 20:36 nadia ![]() | Juist daarom..vreemd dat even anoniem niets meer van zich laat horen. Misschien iemand die graag aandacht heeft? Pas op ik kan ook verkeerd zijn hé. ![]() |
| 25/12/2008 @ 11:13 even anoniem | hey hey, neen ik ben niet diezelfde persoon. Heb maar 1 kindje en ben jammer genoeg niet zwanger. Heeft even geduurd met reageren omdat ik eigenlijk niet meer op dit topic heb gekeken door de drukte van kerstperiode. groetjes |
| 25/12/2008 @ 11:17 even anoniem | Misschien wel slechte naam die ik heb gekozen ... maar wou echt vermijden dat mijn schoonzusje ofzo zou meelezen. Dan kwamen er pas problemen. Was echt een serieuze vraag wat ik op dat moment had en heb zeker geen nood aan aandacht!!! vele kerstgroetjes |
| 25/12/2008 @ 15:20 kk ![]() | wat ik niet snap is dat iemand de link legt tussen 'even anoniem ' en een andere 'even anoniem'. Er zijn er zoveel die zich voor een bepaalde vraag anoniem noemen niet? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Sint en oma