< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Opa/oma zijn/worden » Sint en oma

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
17/12/2008 @ 19:52
nadia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi zonneke,

Je kan natuurlijk gelijk hebben hoor maar ik betwijfel het..Even anoniem reageert ook niet meer hé? Als het om iemand anders zou gaan zou ik toch reageren..

Groetjes

Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 12:13
E.V.

volgens mij gaat het niet over dezelfde persoon hoor..

hier is het kindje al ouder en bij de laatste loodjes.. is het een vrouw die voor het eerst mama wordt..
Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 20:36
nadia

Juist daarom..vreemd dat even anoniem niets meer van zich laat horen. Misschien iemand die graag aandacht heeft? Pas op ik kan ook verkeerd zijn hé.

Link naar deze reactie
25/12/2008 @ 11:13
even anoniem

hey hey,

neen ik ben niet diezelfde persoon. Heb maar 1 kindje en ben jammer genoeg niet zwanger. Heeft even geduurd met reageren omdat ik eigenlijk niet meer op dit topic heb gekeken door de drukte van kerstperiode.

groetjes
Link naar deze reactie
25/12/2008 @ 11:17
even anoniem

Misschien wel slechte naam die ik heb gekozen ... maar wou echt vermijden dat mijn schoonzusje ofzo zou meelezen. Dan kwamen er pas problemen. Was echt een serieuze vraag wat ik op dat moment had en heb zeker geen nood aan aandacht!!!

vele kerstgroetjes
Link naar deze reactie
25/12/2008 @ 15:20
kk

Online Status Bekijk profiel
wat ik niet snap is dat iemand de link legt tussen 'even anoniem ' en een andere 'even anoniem'. Er zijn er zoveel die zich voor een bepaalde vraag anoniem noemen niet?

Link naar deze reactie
26/12/2008 @ 12:37
nadia

Hoi even anoniem en kk,

Ik wilde niemand beledigen hoor maar er zijn er regelmatig die niet eerlijk zijn en ik vond het verhaal van die andere even anoniem redelijk straf. In ieder geval ben ik blij dat het niet dezelfde is.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]