< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » April 2008-Club » zitten

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/12/2008 @ 11:44
Iris

Online Status Bekijk profiel
Lena gaat niet uit zichzelf zitten, kruipt niet, trekt zichzelf niet op......eigenlijk rolt ze alleen maar de hele huiskamer door. Als ik dat hier zo allemaal lees krijg ik steeds meer het idee dat Lena overal haar tijd voor neemt; volgens mij begint ze pas met lopen tegen haar tweede verjaardag

Link naar deze reactie
13/12/2008 @ 11:58
*LONE*

Online Status Stuur bericht
Ons meisje zit van 6.5m alleen.
Heeft van 6m 2 tandjes.
Ze rolt erg vlot en veel.
Kan heel mooi 'dada' wuiven.
Zegt vaak papa, baba en 2x zuiver mama, maar natuurlijk zonder besef!
Trekt haar knietjes onder zich in, maar heeft nog niet het besef om te kruipen, ofwel trekt ze zich een beetje verder op haar armpjes, ofwel beweegt ze haar knietjes, maar ze heeft het nog niet door om het beide te doen.
Ze neemt kleine pluisjes van de mat met haar vingertje op en speelt al mooi alleen.

Op haar voetjes kan ze totaal niet staan. Ze krult haar teentje en wipt dan op haar tenen omhoog. Lijkt me zelfs pijnlijk!
Ook als ze in buiklig ligt en haar omhoog duwt, doet ze dit soms met de verkeerde kant van haar handjes, met de binnenkant omhoog.
Van lig naar zit lukt ook nog niet.

Wat heel typerend is aan haar is dat ze thuis erg beweeglijk is en erg hard kan lachen, heel allert ook. Komen we buiten de deur zit ze muisstil en zo doodserieus op je schoot en kan er geen lachje af, hoe hard je ook probeert.
Ze maakt een ontzettend verschil met bekende of onbekende mensen.

grtjs
Lone

Link naar deze reactie
31/12/2008 @ 14:04
Fieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Onze Colin, van 23/04, kan goed rechtop zitten. Hij kan ook alleen zitten, maar heeft nog niet genoeg evenwicht, dus als hij teveel beweegt valt hij omver!

Hij trekt zich nog niet recht, kan wel staan op zijn voetjes als ik hem vasthoud.
Eigenlijk rolt hij zich overal naartoe, gaat niet altijd zoals hij het wil! Sinds gisteren trekt hij zijn knieen onder hem en wiegt een beetje heen en weer, vooruit komt hij nog niet.

Het is toch ongelooflijk hoe die ontwikkeling verloopt, het is al geen plat baby'tje meer, snik!

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 00:12
Moi

Anissa'tje heeft een tijdje gerold (en inderdaad op dat moment kon ze ook niet stevig zitten), dan heb ik ze gewoon af en toe gezet en leerde ze stevig zitten en uit het rollen kwam stilletjesaan het kruipen... het volgt elkaar heel snel op... misschien is uw kindje al ondertussen aan het kruipen??? ;)

groetjes

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 11:21
yukie

wij kunnen ook voort alleen zitten mijn zoontje is van 24-4 maar als hij ook te veel beweegt dan verliest hij zijn evenwicht.

rollen doen we van de ene kant naar de andere kant van de woonkamer en van kruipen nog niks. tandjes hebben we ook al 2 stuks. met de handsjes vasthouden loopen vindt hij geweldig en kan ook heel goed. Zit ook al in een loopstoel ah fantastich om hem zo te zien.

succes

gr
Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 20:08
trein

Hey,

Op de laatste dag van het jaar is mijn zoontje beginnen zitten!! Ik leg er wel nog mijn voedingskussen rond want af en toe valt hij wel eens om.

En ook een derde tandje op komst!!

Kruipen of rechtstaan absoluut nog niet, maar toch ongelofelijk hoe snel alles gaat. Dit weekend was het kerstfeestje met mijn vriendinnen en hun babies tss 6m en 4m, amai zo een verschil al met mijn pruts van 8,5m.

groetjes
Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 06:59
Anneke

gisteren naar kind en gezin geweest. Volgens de arts moeten ze maar kunnen zitten op 10 mnd dus niemand hoeft zich zorgen te maken.
Ben wel benieuwd of haar voorspelling gaat uitkomen dat Marie op een jaar haar spreekkamer gaat binnenstappen( of eruit gaat weglopen).
Volgens haar kan Marie héél erg veel voor haar 9 maandjes , al meen ik me te herinneren dat arthur dat ook kon en toch maar los liep op 14 mnd.

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 11:46
Greetje

Online Status Bekijk profiel
wij zijn gisteren ook naar k&g geweest. en ook de opmerking gekregen dat emilie veel kon voor haar leeftijd maar als ik dat hier allemaal zo lees, kan ze niet veel meer of minder dan andere kindjes.
rollen doen we al een hele tijd. ze kan van sinterklaas zelf zitten en sinds een weekje ook vanuit rug/buik gaan zitten. ze trekt zich aan alles op (salontafels, park, speelgoed, trappen,...) en staat met steun. ze houdt zich met één handje vast en probeert dan iets op te rapen, wat natuurlijk niet lukt tot grote frustratie. en ze stapt vrolijk rond in d'r park langs de rand. kasten en lades opdoen vind ze het einde. ze gaat ook op handen en knietjes zitten, en begint dan te wiegen maar hoe ze zich moet voortbewegen, dat weet ze nog niet. maar ze komt vooruit met op haar armpjes te trekken. en ze brabbelt ons de oren van het hoofd: dada, papa, deidie, baba...
vind het inderdaad ook veel te snel gaan. nu nog mijn vriend overtuigd krijgen van een 2e...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]