< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » cmv in het kleuteronderwijs

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
cmv in het kleuteronderwijs
01/12/2008 @ 18:48
kk

Online Status Bekijk profiel
weten jullie soms hoe het zit met waterpokken????
heb vorige week nog op een kindje gepast die sinds gisteren de waterpokken heeft.
Ik heb het als kind wel gehad, maar zou mijn kindje niet kunnen besmet zijn.
Weet hier iemand iets van?
Ik weet dat dit ff off topic is, maar het gaat toch ook over besmetting voor zwangere vrouwen. Misschien weet hier iemand ook iets over een risico van waterpokken?

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 08:56

Online Status Stuur bericht
Als je ze gehad hebt is er geen gevaar. Mijn twee dochters hadden tijdens mijn laatste zwangerschap ook de windpokken. Ik direct in paniek naar mij ma gebeld en die wist niet meer zeker of ik ze had gehad. Dan maar direct bloed laten trekken en ik ze had ze toch al gehad, geen probleem dan.
Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 12:49
nicky

Online Status
Hallo

Deze week mijn bloed laten onderzoeken en nu heb ik mss cmv opgelopen. Het was niet echt duidelijk volgens mijn ha, dus binnen 2 weken als ik terug bij de gynae moet, moet ik nogmaals mijn bloed laten controleren om te zien of ik het nu heb gehad of niet. Nu maak ik mij toch een beetje zorgen. Kan dit nu nog kwaad, ben bijna 34 weken? Ik zou ook niet weten waar ik het zou moeten opgelopen hebben, ik kom niet in contact met kleine kinderen of zo.

Groetjes

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 15:28
wiske

Online Status Stuur bericht
Dag Nicky,

cmv is vooral gevaarlijk in het begin van de zwangerschap. Je moet je dus niet teveel zorgen maken, maar ik zou het wel laten opvolgen door een gyne.

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 08:01
nicky

Online Status
hey

merci voor de reactie, moest gisterenavond nog eens bij de dokter om die resultaten af te halen en ze heeft me ook nog eens gerustgesteld. Maar mag volgende week al terug om mijn bloed nogmaals te testen, het kan evengoed iets anders geweest zijn in mijn bloed het was twijfelachtig.

Ga er niet meer van wakker liggen...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]