Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/12/2008 @ 12:49 nicky | Hallo Deze week mijn bloed laten onderzoeken en nu heb ik mss cmv opgelopen. Het was niet echt duidelijk volgens mijn ha, dus binnen 2 weken als ik terug bij de gynae moet, moet ik nogmaals mijn bloed laten controleren om te zien of ik het nu heb gehad of niet. Nu maak ik mij toch een beetje zorgen. Kan dit nu nog kwaad, ben bijna 34 weken? Ik zou ook niet weten waar ik het zou moeten opgelopen hebben, ik kom niet in contact met kleine kinderen of zo. Groetjes |
| 03/12/2008 @ 15:28 wiske ![]() | Dag Nicky, cmv is vooral gevaarlijk in het begin van de zwangerschap. Je moet je dus niet teveel zorgen maken, maar ik zou het wel laten opvolgen door een gyne. |
| 04/12/2008 @ 08:01 nicky | hey merci voor de reactie, moest gisterenavond nog eens bij de dokter om die resultaten af te halen en ze heeft me ook nog eens gerustgesteld. Maar mag volgende week al terug om mijn bloed nogmaals te testen, het kan evengoed iets anders geweest zijn in mijn bloed het was twijfelachtig. Ga er niet meer van wakker liggen... ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

cmv in het kleuteronderwijs