< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » anticonceptie (nuvaring) en bijwerkingen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
anticonceptie (nuvaring) en bijwerkingen
22/11/2008 @ 12:00
Eli

Hallo,

Ik gebruik nu 4mdn de nuvaring en het lijkt wel of ik elke maand meer en meer last heb van bijwerkingen: ontzettend veel honger (kom wel niet echt bij, gelukkig!), pijnlijke en gevoelige borsten, stekende pijn links of rechts net alsof ik men eisprong heb, ...
Ik ben echt ten einde raad! Heb na men eerste zwangerschap een mirena gehad maar dat stootte men lichaam af, van de pil had ik serieus veel hoofdpijn en kwam ik ongelooflijk bij. Nu dacht ik de eerste maand met de nuvaring dat ik het geschikte anticonceptiemiddel gevonden had maar ja...
Wie heeft dit nog gehad?
Het lijkt echt wel of ik een eisprong heb, zou dit kunnen? Kan ik dit testen met ovulatietesten (wil dit echt wel weten natuurlijk).

Eli
Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 22:24
Leentje

Ik heb jarenlang de gewone pil gehad, maar ik had veel bijwerkingen zoals humeurig, pijnlijke borsten. Ik ben een aantal keer van pil veranderd, maar niets hielp. Uiteindelijk waren mijn borsten zó pijnlijk dat ik niet meer zonder pijn op de fiets kon rijden. Op aanraden van mijn gynaecoloog ben ik begonnen met Nuvaring en ik ben er supertevreden over: geen pijnlijke borsten meer, véél minder en korter menstruatie. Ik heb niets ondervonden van meer zin in eten of gewichtstoename...
Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 11:59
Eli

Dag Leentje,

Bedankt voor je antwoord. Heb ook al van veel mensen gehoord en gelezen dat ze door de nuvaring minder bijwerkingen hebben. Ondertussen ben ik terug een nieuwe nuvaring begonnen en heb terug het gevoel dat ik men eisprong heb gehad. Het voelt echt aan als een stekende pijn ter hoogte van één van men eierstokken en dit gedurende 1dag.
Zou een ovutest dit aangeven?

Eli
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]