< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » papa's in het leger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
papa's in het leger?
30/11/2008 @ 20:26
eendje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,
ik geef les in het volwassenonderwijs, informatica, dat is dus van maandag tot donderdagavond 18;00 tot 21:00 en de woensdag en donderdag overdag informatica aan senioren. normaal is dit ideaal, jurgen kan s'avonds voor jarne zorgen en ik overdag als hij natuurlijk weg is, is het minder, elke avond een andere babysit maar soit ik doe het graag
groetjs

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 21:31
vicky

Hallo,

Hier is alles weer rustig, voor mij went het wel, Levin heeft toch nog zijn moeilijke momenten dat papa moet thuiskomen!

Ik ben politie-agente en heb dus wisselende uren, nachten, weekends... Gelukkig heb ik mijn mama die voor de kindjes zorgt, ze blijven daar dus ook regelmatig slapen!
Levin vind het geweldig! Wat doet papa? Die doet pafpaf (schieten dus) op stoute mensen! En mama? Die geeft stoute mensen kletsen! lol
Maar Levin gaat later toch Peter Pan worden, niet zoals mama en papa, die kunnen toch niet vliegen!

Groetjes

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 21:43
Naïlo

haha Vicky ik zie het zo al voor me zo een klein mannetje dat jullie beroepen uitlegt

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 13:12

Haha inderdaag grappig, mijn ventje is voe de tweede dag op rij in recup, maar morgen en overmorgen terug weg. volgende week ook heel de week weg. We zijn met Jarne naar de dokter geweest hij heeft een infectie op de luchtwegen en moet druppeltjes krijgen en tapjes. als het binnen 3 weken (ocharme het ventje) niet beter is moet hij aan de aerosol.
groetjes
Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 16:01
Ingibjorg

Ocharme Jarne. Rick is hier ook een beetje verkouden... Maar ja de pappa heeft mij aangestoken en ik waarschijnlijk op mijn beurt Rick. Geef je jochie maar een lekker dikke knuffel!

Tja, Joh moet ook morgen voor 2 dagen weg, en volgende week de hele week. Maar ja, dan hoeft hij nog maar 1 week te werken en heeft daarna 2 weken vrij! Heerlijk!

Ingi

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 16:08
Naïlo

oei zeg 3 weken aan de aerosol, des te hopen dat het niet zo lang hoeft

't is verschrikkelijk al die zieke kindjes, vandaag waren er maar 6 op de creche (normaal zijn ze minstens met het dubbele)

naar waar gaan jullie ventjes wel? de mijne vertrekt morgennacht naar Afghanistan voor een dikke week, of gaan die van jullie daar ook naartoe?

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 19:40
Ingibjorg

Nee, naar Leopoltsburg om te schieten. En volgende week ook naar leopoltsburg voor te schieten.

Zaterdag komen mijn ouders en oom en tante om sinterklaas te vieren. Dan hebben we zondag als gezinnetje, dinsdag terug naar de osteopaat, woensdag vertrek ik voor 3 daagjes naar mn ouders, vrijdag terug en dan komen Joh zijn ouders lang voor sinterklaas. Drukke week voor de boeg dus, maar wel gezellig!

Ingibjorg

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 21:27
Meme

Hoi hoi,

Ik heb jullie topicje even gevolgd. Fijn dat jullie elkaar gevonden hebben.
Door het lezen ben ik een beetje nieuwsgierig geworden naar iets Verdienen jullie ventjes dan zoveel door een lange tijd op missie te gaan. Heb daar geen flauw gedacht van.

PS: Vicky, veel sterkte! Hopelijk kan de aanwezigheid van je 2 kleine ventjes het gemis van die grote vent wat draaglijker maken!

Groetjes
Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 09:53
Ingibjorg

Hey Meme,

Tja kijk, 4 maanden weg, in die 4 maanden hebben ze geen vakantie of weekenddagen. Ze zijn mijlen ver van hun gezin. Tja, ze krijgen zeker een behoorlijk extra'tje. Maar naar mijn mening volledig verdiend gezien de hoeveelheid werk, het weg zijn van thuis en het risico dat je in oorlogsgebied loopt. Heb zelf geen exact gedacht van hoeveel dit is, maar ik weet wel dat het zuur is als je het mis loopt terwijl je er toch eigenlijk wel op hoopt.

Joh is hier vanochtend in alle vroegte vertrokken. Toen hij opstond waren zijn hoesten van beneden tot boven te horen, en is Rick dus ook nog wakker geworden voor een voeding. Niet dat Joh dit erg vond want nu kon hij Rick nog even een extra knuffel geven! Sinds een week of 2-3 geeft Rick zelfs een enorme knuffel terug. Van zodra je hem uit bed haalt krijg je een stralende glimlach gevolgd door een heerlijke knuffel waarbij hij echt probeert in je te kruipen! Sinds zondag rolt Rick regelmatig om. Hij kon het al veel eerder maar had nooit de behoefte, maar nu wil hij echt gaan kruipen. Dus ja... als je moeder je dan op je rug legt zul je wel op je buik moeten gaan liggen om te oefenen. Heerlijk om te zien! Wel grappig dat het besef er nog niet is dat hij wel 1 keer kan draaien maar niet nog een keer. Zoals daarnet, tijdens het kolven lag hij op zijn speelkleed, draaide zich naar zijn buik. Na wat frustraties over het niet kunnen kruipen begon hij te wenen, en moest ik hem terug op zijn rug leggen. Terwijl hij dit zelf al kan, maar niet altijd beseft!

Ingi

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 10:52
Naïlo

hihi da's zo grappig zicht als ze iets al kunnen maar dat alweer vergeten zijn, en ook een beetje zielig

onze mannen verdienen dan extra maar ze kloppen ook lange shiften. als je hier twee weken aan een stuk werkt + van wacht bent verdien je tochook goed

hier ondertussen ook aan de aerosol

Link naar deze reactie
06/12/2008 @ 13:15
eendje

hallo,
hehe, wij hadden aan de sint gezegd dat hij dit jaar nog niet moest langskomen bij ons, jarne is nog te klein. nu belt ons neefje (4jaar) om te zeggen dat de sint is langsgekomen bij hen thuis en ook voor jarne, de oma en de opa hebben ook al gebeld om te zeggen dat de sint is langsgeweest bij hen.
haha word dat ventje effe verwend, toen ik klein was kwam de sint enkel bij ons thuis, nu doet hij al de grootouders en de neefjes aan.
tzal een drukke dag worden. groetjes

Link naar deze reactie
09/12/2008 @ 10:20
Ingibjorg

Hey Meiden,

Hier zijn mijn ouders ook langs geweest voor Sinterklaas. En vrijdag komen mijn schoonouders nog langs. Dadelijk weer naar de osteopaat. Gelukkig werkt het erg goed en hebben we al een stukken vrolijker kind! We zijn alle twee ook enorm verkouden geweest, maar het is nu weer zo goed als over hier.

Joh is nu weer een paar daagjes weg, maar daarna nog maar 5 dagen werken en dan lekker 2 weken vakantie!

Ingi

Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 23:47
eendje

hallo,
ik ga content zijn als ze morgen thuiskomen, kheb een echte baalweek achter de rug. lastige cursisten, bankkaarten kwijt,...
morgen begin ik met groentepap kvraag mij af wat dat zal geven;
groetjes

Link naar deze reactie
13/12/2008 @ 15:31
Naïlo

hey Eendje hoe was de groentenpap??? hopelijk heb je een klein smullertje

hier ook content dat em terug is ze, had ook lastige en drukke week, dan weegt het wegzijn zoveel zwaarder hé pffff alleen die berg was altijd erbij al sze terugkomen da's minder

[Laatst gewijzigd door Naïlo - 13/12/2008 @ 15:31] - Link naar deze reactie
14/12/2008 @ 00:53
eendje

Hallo,
Ja die groentepap, hij heeft nu al 2 dagen aardappelen en worteltjes gekregen, ik maak 100gr klaar maar dat krijgt hij niet op. hij lust het graag (als ik het aan zijn tutje doe dan smekt hij dat het niet meer normaal is) maar die lepel dat vlot niet echt, na een hapje of 5 heeft hij er genoeg van (hij valt letterlijk in slaap). nu ja mijn doel is dat hij redelijk vlot eet als zijn papa vertrekt dus ik heb nog eventjes tijd. morgen proberen we courget eens zien wat dat geeft.
die was die er bij komt, daar heb ik eerlijk gezegd geen problemen mee, ik sorteer de was, stop ze in de wasmachine en hang ze op, de strijk die is voor jurgen . In het begin dat we samenwoonden hebben we afgesproken om allebei evenveel in het huishouden te doen en hij strijkt liever dan de afwas te doen. hihi je hoord mij niet klagen hoor.
groetjes

Link naar deze reactie
14/12/2008 @ 12:47
Naïlo

haha Eendje da's inderdaad een goeie regeling, maar ik doe hier wel de strijk en dat werkje haat ik nu echt sie

tof dat de groentenpap lukt, is toch normaal dat dat lepeltje in't begin moeilijk gaat?

Link naar deze reactie
14/12/2008 @ 15:33
Ingibjorg

Hee Meiden,

Tja die was, daar maak ik me ook niet echt druk om, ik doe Joh zijn uniformen in de droger en dan hoef ik maar 1 keer in de 2 maanden de kragen terug te strijken, voor de rest ziet het er perfect gestreken uit!

Vandaag gaan we voor het eerst flessenvoeding geven... Eigenlijk wat tegen mn zin, maar ja het gaat wel een keer minder kolven zijn en dat is natuurlijk wel lekker. Ben erg benieuwd wat Rick ervan gaat vinden.

Groentenpapjes is hier een groot succes, maar ja we gaven zijn druppeltjes tegen doorkomende tandjespijn en darmkrampjes al op een lepeltje. Dus dat kende hij al. En ja, hij is zelfs al zo dat hij zelf wil eten, maar dit gaat natuurlijk gepaart met de grootste smosboel die je je maar voor kunt stellen, maar vind dat echt niet erg. Anders moet je in mijn profiel eens op die link klikken, daar staat een filmpje van Rick die zelf groentepapje eet.

Geniet nog van je zondag!

Ingibjorg

[Laatst gewijzigd door Ingibjorg - 14/12/2008 @ 15:33] - Link naar deze reactie
14/12/2008 @ 15:33
eendje

Hallo,
Vandaag courget geprobeerd, vond hij blijkbaar ook lekker. Tuurlijk is het normaal dat hij geen fan is van die lepel het is nieuw hé. het viel mij ook op dat hij precies niet weet wat hij moet doen met dat eten in zijn mond. ik heb nu na elk hapje zijn tutje in zijn mond gestoken zodat hij begon te zuigen. na drie hapjes had hij precies door dat hij moest slikken. waarna dat tutje niet meer hoefde. maar weer hetzelfde na enkele hapjes word hij moe en valt hij in slaap. Dan stop ik want hem forceren heeft volgens mij ook geen zin.
groetjes

Link naar deze reactie
25/12/2008 @ 10:37
eendje

hallo,
ik wil jullie allemaal een vrolijk kerstfeest wensen;
groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]