Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/12/2008 @ 21:43 Naïlo ![]() | haha Vicky ik zie het zo al voor me zo een klein mannetje dat jullie beroepen uitlegt ![]() |
| 03/12/2008 @ 13:12 | Haha inderdaag grappig, mijn ventje is voe de tweede dag op rij in recup, maar morgen en overmorgen terug weg. volgende week ook heel de week weg. We zijn met Jarne naar de dokter geweest hij heeft een infectie op de luchtwegen en moet druppeltjes krijgen en tapjes. als het binnen 3 weken (ocharme het ventje) niet beter is moet hij aan de aerosol. groetjes |
| 03/12/2008 @ 21:27 Meme | Hoi hoi, Ik heb jullie topicje even gevolgd. Fijn dat jullie elkaar gevonden hebben. Door het lezen ben ik een beetje nieuwsgierig geworden naar iets Verdienen jullie ventjes dan zoveel door een lange tijd op missie te gaan. Heb daar geen flauw gedacht van.PS: Vicky, veel sterkte! Hopelijk kan de aanwezigheid van je 2 kleine ventjes het gemis van die grote vent wat draaglijker maken! Groetjes |
| 25/12/2008 @ 10:37 eendje ![]() | hallo, ik wil jullie allemaal een vrolijk kerstfeest wensen; groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

papa's in het leger?

Verdienen jullie ventjes dan zoveel door een lange tijd op missie te gaan. Heb daar geen flauw gedacht van.
.
. Ben erg benieuwd wat Rick ervan gaat vinden.