[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/11/2008 @ 13:09 linda | ja joh lekker doen. mijn dochtertje was 9 dagen en toen beviel mijn zus... ik twijfelde ook maar verloskundige zei dat het helemaal geen kwaad kon... Als daar nl. ziekten hangen kom je er zelf ook mee in aanraking en kun je het alsnog overbrengen op je dochtertje... Toen ik bevallen ben van onze tweede is mijn zus met haar 6 dagen oude zoon zelfs op bezoek geweest samen met de kraamhulp... was erg gaaf hoor.... dus ik zou zeggen veel plezier en geniet ervan... Vergeet niet om je fototoestel mee te nemen voor de eerste kiekjes van de 2 baby's samen...leuk voor later.. groetjes linda |
22/11/2008 @ 13:14 ![]() | tuurlijk mag je dat doen! ze worden er toch ook geboren he en als je nu afspraak hebt met kinderarts moet je ertoch ook zijn he...niet aantrekken! groetjes melis ![]() |
| 22/11/2008 @ 15:11 liesje | Ik zou het zeker doen. Zal deugd doen voor jezelf om eens andere mensen te zien! Liesje x |
| 22/11/2008 @ 23:19 Jojo ![]() | Lekker doen joh!!!! Is hartstikke leuk!!! |
| 23/11/2008 @ 11:29 saar ![]() | we zijn geweest en het was heel leuk!! ze wou de andere baby zelfs al kusjes geven ![]() we gaan haar goed in de gaten moeten houden ![]() |
| 23/11/2008 @ 12:09 Rosalie ![]() | Ons kleintje is volgende week 10 weken en een vriendin zal bevallen rond die tijd dus ga haar ook gewoon meenemen. Geniet van je bezoekje! |
[Reageer]

baby 2weken meenemen kraambezoek zh?

en als je nu afspraak hebt met kinderarts moet je ertoch ook zijn he...