< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » baby 2weken meenemen kraambezoek zh?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
baby 2weken meenemen kraambezoek zh?
22/11/2008 @ 10:23
saar

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ben bijna 2 weken geleden bevallen van ons prachtige dochtertje, en nu is gisteren een vriendin van mij ook bevallen

zou graag haar gaan bezoeken, maar is het verstandig om ons meisje mee te nemen?
er lopen wel veel zieke mensen rond natuurlijk in zo'n zh, maar langs de andere kant, wij hebben er zelf ook 4dagen verbleven zonder iets aan over te houden

zouden jullie dit doen? of toch maar niet?

Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 12:58
Kelly

Mijn zus heeft haar toen 1 maand oude kindje meegenomen toen onze nicht bevallen was. Het was in hetzelfde ziekenhuis en de verpleegsters vonden het echt wel leuk ons weer te zien

Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 13:09
linda

ja joh lekker doen. mijn dochtertje was 9 dagen en toen beviel mijn zus... ik twijfelde ook maar verloskundige zei dat het helemaal geen kwaad kon... Als daar nl. ziekten hangen kom je er zelf ook mee in aanraking en kun je het alsnog overbrengen op je dochtertje...
Toen ik bevallen ben van onze tweede is mijn zus met haar 6 dagen oude zoon zelfs op bezoek geweest samen met de kraamhulp... was erg gaaf hoor.... dus ik zou zeggen veel plezier en geniet ervan... Vergeet niet om je fototoestel mee te nemen voor de eerste kiekjes van de 2 baby's samen...leuk voor later..
groetjes linda
Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 13:14

tuurlijk mag je dat doen! ze worden er toch ook geboren he en als je nu afspraak hebt met kinderarts moet je ertoch ook zijn he...
niet aantrekken!

groetjes melis

Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 15:11
liesje

Online Status
Ik zou het zeker doen. Zal deugd doen voor jezelf om eens andere mensen te zien!

Liesje x

Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 23:19
Jojo

Online Status Bekijk profiel
Lekker doen joh!!!! Is hartstikke leuk!!!

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 11:29
saar

we zijn geweest en het was heel leuk!! ze wou de andere baby zelfs al kusjes geven
we gaan haar goed in de gaten moeten houden

Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 12:09
Rosalie

Online Status Stuur bericht
Ons kleintje is volgende week 10 weken en een vriendin zal bevallen rond die tijd dus ga haar ook gewoon meenemen. Geniet van je bezoekje!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]