< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Yasmine pil

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/11/2008 @ 16:04
Margriet

Graag had ik van jullie willen weten, wie er de pil yasmine heeft genomen en hoelang het duurde voor jullie zwanger werden?
Gewoon een beetje ter informatie; We zouden volgend jaar in maart aan kindjes beginnen, en ik twijfel nog of ik best op voorhand dan zou stoppen met mijn pil om te ontpillen of niet.
groetjes
margriet x
Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 21:07

Online Status Stuur bericht
Het heeft een drietal maanden geduurd voor ik zwanger werd van onze Yenthe na het nemen van Yasmine.
Na het stoppen met de pil hadden we het een maandje veilig gedaan tot ik mijn regels terug kreeg (ben heel onregelmatig zonder pil). daarna zijn we ervoor gegaan.

Deze keer hebben we dat maandje "veilig" overgeslegen en zien we wel hoelang het duurt vooraleer ik zwanger word. Hopelijk lukt het zo vlug als de eerste keer.

Veel succes alvast nog!

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 21:10
snuitje_85

Online Status Bekijk profiel
Hier heeft het iets meer als twee maanden geduurd. Ben gestopt met Yasmin en een 25dal dagen daarna had ik dan mijn regels zonder de pil en de gyn zei dat je vanaf dan eigelijk tegoei kunt klussen (dus een maandje ontpillen).

groetjes

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 21:14

Bij mij zei gyne (bij laatste bezoek) dat dat maandje ontpillen niet echt nodig is. Zullen zien wat het geeft é.

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 21:23
amina

Online Status
Hallo, ik gebruikte wel een andere pil, maar ik denk ni da het merk veel uitmaakt.
Bij mijn eerste was ik gestopt in september, ben begonnen aan kinderen in januari en in februari was ik al zwanger.
Nu ben ik gestopt eind juni, jullie heb ik mijn regels gekregen en in augustus was ik zwanger. Dus bij beide zwangerschappen was ik van de 2de maand zwanger.
xxx

Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 07:57
Melly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik nam 9 jaar de pil , eerst een andere, en sinds 3 jaar dan Yasmine. Bij mij was het prijs in de derde maand.

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 17:47
Nienn

Online Status
Zo te zien duurt het niet lang voordat het raak is met de Yasmin, ik zelf ben echter door deze pil heen zwanger geworden. Ik ben eens met meiden/vrouwen in mijn omgeving gaan praten en hiervan zijn er nog 3 die door deze pil heen zwanger zijn geworden.

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 19:10
Inge

ik nam yasmin ook, ik ben u bijna 2 mnd gestopt en nu 4 dagen over tijd
hopelijk goed nieuws.
heb wel soms links of rechts steken in de onderbuik... nog iemand gehad? kan dit zijn als je zwanger bent?
heb ook wit verlies.
xxxx

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 19:23
Nienn

Online Status
Kan inderdaad bandenpijn zijn, zelf ook last van.

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 20:00
Inge

zou ik dan al zwanger kunnen zijn zo snel?

ik durf ni echt een test doen... bang voor de teleurstelling moest het niet zw zijn

Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 10:59
Inge

ben

xxxx

Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 11:08
Leentje

Magriet,

Ik nam 7 jaar Yasmine, en het heeft toch een jaar geduurd eer ik zwanger was.

Je ziet, het wil dus niet zeggen dat het een lichtere pil is dat het sneller zou gaan.
Iedere persoon is anders en "verteert" die hormonen anders.

xxL
Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 11:52
Melly

Proficiat Inge ;)

Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 13:09
Inge

bedankt melly
xxxxx

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 10:12

De pil Yasmin
Beste Nienn,

Ik las in je rubriekje dat je door je pil heen zwanger werd.
Wel ik denk dat het hier ook feest is!
Ik neem de YASMINELLE nog een lichtere versie van YASMIN...voor ik veranderde van pil nam ik MERCILON. Mijn vriendin had me nog al lachend gezet : pas op met een lichtere pil te nemen! Zelf ben ik de pil niet 1 keer vergeten!! Ik was 6 dagen overtijd dus ik besloot een test te doen en daar kwam een zeer zeer licht streepje te voorschijn.
De dag nadien had ik mijn maandstonden maar ik wilde toch nog eens opnieuw testen en opnieuw kwam er een zeer licht streepje te voorschijn! Ben ik nu zwanger of niet?? Geen idee...Ik zal moeten afwachten want bij mijn laatste telg dacht ik zwanger te zijn,liet me bloed testen en ik was niet zwanger 3 weken later deed ik opnieuw een bloedtest en toen was ik reeds 7weken ver...

Dus...ik wacht geduldig af en we zien wel wat er komt of niet komt
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]