< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » wanneer piercig weg

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
wanneer piercig weg
21/11/2008 @ 15:32
elke

Hallo ik ben 4weken en 6agen zwanger en vroeg me af wanneer ik het best mijn navelpiercing uithaal.heef er daar iemand al ervaring mee?
alvast bedankt
Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 16:09
tessa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb de mijne pas de laatste 6 weken er uit gehaald.Ik ben dit toen gaan navragen: als je de piercing meer dan 8 jaar hebt,groeit die niet dicht op 4 maand.Anders moet je naar een piercingwinkel gaan en een zwangerschapspiercing kopen (10 euro).Wacht af,hoe dik je buik wordt,bij mij begon het pas te hinderen op 32-34 weken.
Veel geluk met de zwangerschap

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 16:13
manuke

bij chelsea heb ik hem uitgedaan op ongerveer 30 weken, nu is hij al uit van 10 weken omdat hij uitgevallen was en ik het niet merkte, ik laat hem dus nu al gewoon uit!
moet zeggen dat ik er wel een lelijk litteken aan heb overgehouden, daar waar de piercing zat is namelijk een striem gekomen! zo een 3 tal cm omhoog , niet leuk om te zien! maar dat moeten we erbij nemen!
trouwens proficiat met je zwangerschap!
xxx

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 16:36
Darsje

Bij kyan heb ik op 25 weken een zwangerschapspiercing geleend van vriendin en ingedaan.

Het ligt er heelmaal aan wanneer het gaat hinderen. Zodra je denkt het ringetje of het staafje wordt te klein hem omruilen voor een zwangerschapspiercing.

Op internet kan je ze geloof ik ook vinden :)

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 17:03
Sarah07

Kheb hem uitgedaan van het ogenblik dat ik wist dat ik zwanger was.
Is gewoon persoonlijke keuze.
Vriend vroeg me of ik dit wou doen en kvond het een mooie afsluiter van mijn jeugd ...

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 17:25
Nicole1900

Hier ging hij na een week of tien irriteren?? Gewoon even kijken wat je lichaam zegt ;)

X

Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 00:33

hallo allemaal ik denk dat je dat ook per persoon moet bekijken inderdaad soms kan je lichaam minder goed tegen lichaams vreemde voorwerpen in je lijf.. dan ma dr uit en er zijn idd plastic lange staafjes en ringen... die goed kunnen tot t einde..
ik heb zelf alle piercings gehouden..alleen de tepels nie meer ivm kolven en bv..daar na ook nie weer in gedaan
succes met de zwangerschappen

Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 16:37
elke

bedankt voor al jullie reacties .zal even afwachten dan, of een ander staafje gaan halen.
en nog proficiat aan iedereen.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]