< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » wanneer terug op gewicht?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
wanneer terug op gewicht?
29/11/2008 @ 14:38
brientje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bij mij nog 1kg te gaan en ik ben terug op men gewicht!
xx

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 07:07
Kirby

Online Status Stuur bericht
bij m'n 1e zwangerschap was ik 19kg bijgekomen en was ik ze na 18 maanden allemaal kwijt. Er is wel heel lang 2 kg blijven hangen.
Nu was ik 13kg bijgekomen en moet ik er nog 2,5 afkrijgen. Voor de andere 11,5 heb ik totaal niks moeten doen!

groetjes

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 10:41
MoonQu33n

Toen ik wist dat ik in verwachting was woog ik 68kg op het einde van de zwangerschap woog ik 79kg.
Toen ik thuis was, was er al een goede 5 kg af en nu weeg ik zelf al 61kg zonder dieet gewoon van te gaan werken dus.

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 10:56
Belle

Online Status Bekijk profiel
Hier ook nog één kilo te gaan zonder dieet.

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 11:17
Lies

En hier:

- zwangerschap 1 - 9 kilo erbij - 2/3 maand terug op gewicht, en uiteindelijk zelfs minder
- zwangerschap 2 - 9 kilo erbij - 4w later terug op gewicht, uiteindelijk -2.5kg
- zwangerschap 3 - tot nu toe 2kilo - maar hier zit ik nog niet eens op mijn gewicht van voor mijn vorige zwangerschap, dus ik maak me niet echt zorgen ..

Klein detail: ik heb een schildklierprobleem dat actief wordt 5/6 maanden na elke bevalling (= postnatale hyperthyroidie) en waardoor ik standaard nog een kilo of twee verlies.
Ik weeg nu dus nog altijd minder dan het gewicht van voor mijn zwangerschappen.

En dit weekend kreeg ik eht complimentje in de winkel van de zwangerschapskledij dat ge totaal niet zag dat het al mijn derde was . Ikke .

Wat buik en borsten betreft: hier geen hangbuikje door altijd ijverig zes weken na de bevalling kine te doen en mijn oefeningen te doen. (ook ivm met bekkeninstabiliteit). Wel striemen ... maar daarom verander ik mijn kleren niet, ze mogen weten dat ik kinderen heb gekregen he.
Borsten: ja, na de eerste bevalling hingen ze meer, ook door de bv. Tweede keer geen bv, en ze hebben zich dan precies herpakt . Tussen haakjes, ventej vond het nooit erg, zei altijd 'ja, ze hebben geleefd he' - vond dat wel lief!

groetjes
Lies

[Laatst gewijzigd door Lies - 01/12/2008 @ 11:19] - Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 11:27
Evi

Ik was na 7 weken terug op gewicht (was 13 kg bijgekomen) MAAR dat is niet het belangrijkste. Hoewel ik terug op gewicht was was mijn lijf helemaal nog niet hetzelfde hoor! Daar moest nog aan gewerkt worden om alles weg te krijgen. (lees blubberbuik)
Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 12:22
Daan

Ha Dames,

ik kan hier voortaan ook meekletsen ben 23 nov bevallen van een meisje Lisa!!!

Ik was in totaal 14 kilo aangekomen en er zijn er al 11 af!! en dat terwijl ik dus weinig beweging heb gehad vanwege een flinke knip, inwendig ingescheurd op 2 plaatsen Lisa is met vacuum geboren.....

Maar blubberbuik zal wel even blijven denk ik! volgend jaar maar weer sit ups doen.......

liefs Daantje

ps geef fv want hoorde dat je met bv vaak sneller afvalt.......

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 12:33
brientje

nog n halve kilo te gaan!

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 13:36
Rosie

Ik was in totaal 17 kilo aangekomen
De eerste 11 was er al gauw vanaf
voor de andere 4 kilo heb ik wel moeten werken en de laatste kilo ging er vanzelf af.

Dus; na precies 9 maanden was ik weer terug op mijn oude gewicht!

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 14:36
petitje

hier meer dan 20kg aangekomen
de eerste 12 gingen vlot, op 10 weken waren die weg
dan nog een dikke 5kg in de loop van t eerste jaar
maar met de eerste verjaardag zat er nog steeds 5kg teveel ( een maatje dus) aan.
Toen baalde ik echt, ging terug sporten en lette wel wat op.
Ben toen ff drastich op dieet geweest en nu zijn die 5kg er ook af meer nog, maar ga ervan uit dat er wel weer wat bij komt.
En nu kan ik eigenlijk nog steeds neit in mijn kleren, want nu zijn ze weer te groot haha

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 14:46
petitje

hier meer dan 20kg aangekomen
de eerste 12 gingen vlot, op 10 weken waren die weg
dan nog een dikke 5kg in de loop van t eerste jaar
maar met de eerste verjaardag zat er nog steeds 5kg teveel ( een maatje dus) aan.
Toen baalde ik echt, ging terug sporten en lette wel wat op.
Ben toen ff drastich op dieet geweest en nu zijn die 5kg er ook af meer nog, maar ga ervan uit dat er wel weer wat bij komt.
En nu kan ik eigenlijk nog steeds neit in mijn kleren, want nu zijn ze weer te groot haha

Link naar deze reactie
06/12/2008 @ 15:24
Sofie

Online Status
Ik woog voor mijn zwangerschap steeds 55kg, ben vorige week bevallen en toen ik thuiskwam en op de weegschaal ging staan woog ik nog maar 53kg! Minder dan voor de zwangerschap dus; was in totaal 9kg aangekomen maar was er dus direct af. Ik doe nu ook al mijn gewone kleren terug aan, heb wel nog een slap buikje maar daarvoor zal ik moeten trainen denk ik. sit-ups van zodra ik mag.

Link naar deze reactie
09/12/2008 @ 13:48
Daan

Even een vraagje geven jullie fv of bv?
Want schijnt dat je als je bv geeft je eerder de kilo's kwijt bent, mijn schoonzusje zit zelfs op -10 kg echt niet normaal en die moet nu ook stoppen omdat ze teveel afvalt!

ik zelf geef fv en de laatste 2 kilo's en de blubberbuik moeten er nog af maar goed we zijn pas 2 weken na de bevalling haha ik wil te snel weer in mijn oude kleren denk ik.......

liefs Daantje

Link naar deze reactie
09/12/2008 @ 14:55
Nadine

Bij mijn zoon was ik na 2 weken terug op gewicht was +10kg (wel door kanker alles eraf lijk niets).

Bij mijn dochter al na 1 week maar na 1 maand al terug +6 kg

alle 2 bv.

Ik zit nu nog over mijn gewicht ben onlangs gestopt met de bv.dus we zullen zien tot nu toe -3 kg ,voor het weekend ziek gevallen dus zla nog wel wat afgevallen zijn.

Link naar deze reactie
09/12/2008 @ 15:07
A77

1e kindje :
8 kg bij, dadelijk gewone kleren, na 1 maand alle kg kwijt, uiteindelijk 1 kg minder

2de kindje :
8 kg bij, dadelijk gewone kleren, na 1 maand alle kg kwijt, uiteindelijk 1 kg minder

3de kindje :
8 kg bij, dadelijk gewone kleren, na 1 maand alle kg kwijt, uiteindelijk 5 kg minder

Ik gaf ongeveer 1 jaar borstvoeding, dus daarvan val je ook wel af.
Link naar deze reactie
17/12/2008 @ 15:49
leentje

hier ben ik nooit meer dan8 kg bijgekomen op mijn vier zwabgerschappen.maar ik was ze snel terug kwijt ook.
ik ben nu al terug op mijn gewicht na mijn vierde kindje.
mijn broeken zakken zelfs af en ze zijn van voor mijn zwangerschap.

Link naar deze reactie
17/12/2008 @ 22:03
elke

bij mijn eerste zwangerschap 15kilo bijgekomen.
na een 3tal weken de kilo's er al terug af en nog een een maandje later 3 kilo minder dan ervoor.
ben eens benieuwd hoe het deze keer zal zijn.

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]