[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/11/2008 @ 09:43 Jasmin1982 | Ik kan je nu niet helpen. Maar wat ik begrijp is dat de de creche gesloten is tijdens de vakanties dan ![]() Dat is wel niet makkelijk dan ik heb dat probleem niet gehad. Vind het zelf raar. Dat ze dan gesloten zijn. |
| 25/11/2008 @ 10:07 elsje | Onze crèche sluit ook veel, hoor: volledige kerst en paasvakantie, volledige herfstvakantie, 3 weken in de grote vakantie en dan nog alle brugdagen e.d. Ik kan je helaas niet echt verderhelpen, want wij overbruggen door deels apart verlof te nemen (in de grote vakantie elk twee weken waarvan de middelste samen). Mijn man heeft ook vrij veel verlof, dus hij neemt als het lukt in de overige vakanties wat en resterende dagen gaat hij naar de grootouders (ook 's nachts dan, want is uur rijden). Ik denk dat je ook best ns zoekt naar een vaste 'vakantienanny', ofwel eens informeren bij andere crèches die wél open zijn. Ouders die in het onderwijs staan maken tijdens de vakanties misschien wel een plekje vrij. Ik vind overigens niet dat je moet overbruggen door al je verlof apart op te nemen - tis volgens mij beter van ook wat samen te nemen, hoor, dat heb je nodig als koppel. Allez, wij toch ;-) |
[Reageer]

Hoe (crèche)vakanties overbruggen?