[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/11/2008 @ 00:28 Bo | hey iedereen, als ik het goed heb uitgerekend dan ben ik nu 1week en 2 dagen overtijd. Zou ik nog wachten met testen of zou ik al gaan testen? de enigste symptomen die ik heb is dan de regels die uitblijven, heeeel pijnlijke borsten, en hoofdpijn. wat zouden jullie doen? grtjs |
| 21/11/2008 @ 01:08 pienneke | hallo, TESTEN!!!ja, dat je uberhaupt zo lang kan wachten zeg!nou, ben benieuwd! |
| 21/11/2008 @ 06:57 DOMI ![]() | Amai Bo, meer dan een week overtijd en nog niet getest !!??? Hallo zeg !!!!!!!!! Ik test al nog voor ik overtijd ben ![]() TESTEN MEID !!!!! |
| 21/11/2008 @ 07:58 kk ![]() | amai, ik zou zot worden, zo lang wachten seg!!!! ik heb ook al 4 dagen voor nod getest (positief). HOpelijk ben je zwanger !!!!! |
21/11/2008 @ 11:15 ![]() | Ik zou zeggen TESTEN!!! Haha zoals alle andere dames zeggen... ik zou zo lang niet kunnen wachten!!! Hihi |
| 21/11/2008 @ 11:33 Darsje ![]() | Testen! Jeetje zeg.. ook ik heb niet gewacht tot ik overtijd was haha. Respecteer je geduld maar 1 week over tijd is toch echt wel testen. Succes! |
| 24/11/2008 @ 13:20 tessa ![]() | Hey Bo,wij zijn hier hopelijk positief nieuws aan het wachten.Laat iets weten he |
[Reageer]

zwanger?

nog steeds op hen lieten wachten,uitslag positief;