< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » vanaf wanneer een buikje??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
vanaf wanneer een buikje??
30/11/2008 @ 21:55
Wolkje

Online Status
1e zwangerschap kon ik het met 12 weken echt niet meer verbergen.
Nu ben ik zwanger van een 2e kindje en vanaf 20 week pas echt een buikje...was bij de 1e ook veeel te veel aangekomen:D ik was ongeveer 24kilo aangekomen en ben nu nog maar 2 kilo aangekomen en hoop dat ik niet weer op die 24 kilo kom...!

Groetjes

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 08:52

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik ben nu 18 weken zwanger van ons eerste kindje en het is al wel zichtbaar, maar niet dat ik al een dikke buik heb.
een nichtje van mij zag ik bij 16 weken en zij had toen al een dikkere buik dan ik nu.
ik ben wel eerst 7 kilo afgevallen in de eerste 3 maanden en ben pas de laatste 5 weken beter. nu wel al 4 kilo terug bijgekomen, en draag ook al zwangerschapsbroeken (veel comfortabeler), maar kan nog goed mijn buikje verstoppen als ik een lossere trui aanheb.

groetjes en geniet van de groeiende buikjes

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 20:38
beke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
OK, ik vind het erg om te zeggen, maar ik ben nu 6 weken, bijna 7 en mijn werkkleren beginnen serieus te knellen, ik heb wel een paar broeken die ruimer zitten, maar die zijn echt niet mooi, het zijn juist patattenzakken, niet te geloven. ( werk in Hema en die uniformen zijn echt niet te doen, zo oubollig) en die broeken kan je trekken tot onder je borsten, niet normaal. Dus met gevolg dat die op mijn maag zitten, wat ik zowiezo al niet kan hebben, en nu helemaal niet; dus ik plooi ze wat om naar beneden, met als gevolg dat het nu strak zit op mijn buik, dus echt geen comfortabel gevoel. Kan nog geen zwangerschapsbroeken gaan dragen op het werk, de mensen weten het dan veel te snel, mijn grootouders weten het nog niet, stel je voor dat de klanten het eerder weten dan zij, ik zou het nogal moeten horen denk ik.

grtjs, Beke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]