< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Nieuw samengestelde gezinnen » bijna ex vrouw van mijn ex...pfff

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Nieuw samengestelde gezinnen
bijna ex vrouw van mijn ex...pfff
20/11/2008 @ 19:45
sophie A.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik heb nu iets meer dan 2 jaar een relatie met mijn huidige partner en de papa van mijn kindjes is, of was ondertussen opnieuw getrouwd...
Nu vorige week beslisten die om uiteen te gaan , terwijl mijn oudste dochter daar was. Nu heeft M ( de nieuwe vrouw van mijn ex) , mijn dochter zitten opstoken met dinge zoals, nu gaat mama terug bij papa wonen. Youri zal wel verhuizen en M ook... dan kunnen mama en papa terug altijd samen zijn....
Mijn dochter was natuurlijk in de wolken en ze kwam terug thuis heel blij maar ik heb haar natuurmijk moeten teleurstellen.
Ik heb gezegd dat mama en papa niet terug samen kunnen gaan wonen want wij maken altijd ruzie en das niet leuk voor de kindejs...
Ik weet echt niet hoe ik er anders moet op reageren.
Ik vind het gewoon niet kunnen van M dat ze ons zoeits lapt. Elke dag vraagt Fleur aan me of ik echt niet terug bij papa ga.
Heeft iemand tips om er bter mee op te gaan en het haar beter uit te leggen.
Youri vind het eigenlijk ook niet zo plezant dat ze het steeds maar vraagt maar jah..
Iemand tips please, wan t mijn hart breekt als mijn dochter zo verdriet heeft.
Ik kan toch niet terug keren bij men ex, enkel en alleen omdat zij dat liever wilt...of moet ik dat dan doen... ten koste van mijn nieuwe gezin...
Help iemand, voel me nu even niet zo een goede moeder...

Liefs sophie

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 08:16
kk

Online Status Bekijk profiel
ik kan me voorstellen dat je je slecht voelt omdat je dochter het steeds vraagt en verdriet heeft, maar dit is nog geen reden om terug naar je ex te gaan, tenzij je er echt nog iets voor voelt en dat je het zelf echt wil, maar niet gewoon omdat je kind het vraagt. Want dan loopt het uiteindelijk toch terug mis.
Je hebt nu zelf een andere relatie en ik neem aan dat je je partner toch graag ziet???? waarom dan naar je ex gaan.

Of twijfel je zelf? ik denk dat je je gewoon moet afvragen of je je huidige partner nog graag ziet of dat je terug van je ex houd.
en daar dan je conclusies uittrekken.
Maar zeker NIET omdat je kindje het zo graag wilt, want dan is de kans groot dat je een jaar of 2 jaar erna (als het al zolang zal duren) terug uit elkaar gaat. Je moet het zelf willen.

Het is wel smerig dat M je dochter zo hard opsteekt, daarom dat ze het ook moeilijker heeft, M heeft haar hoop gegeven.
Ik zou zeggen, blijven praten met je dochter en het blijven uitleggen en hopen dat die M zo rap mogelijk uit je dochter haar leven verdwijnt zodat ze kan stoppen met opstoken.
Je dochter zal het uiteindelijk wel aanvaarden;

Er zijn veel koppels die bij elkaar blijven door de kindjes. Maar bij jullie is dit helemaal anders, jij hebt namelijk al een andere(goede?) relatie.

Hopelijk is die situatie rap over en kunnen jullie verder gaan met jullie leventje.

veel succes xxx

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 08:54
sophie A.

hey kk,

Neen hoor ik twijfel niet. Ik heb geen gevoelens meer voor hem.Hij betekent enkel nog de vader voor mijn kinderen.
Ik denk gewoon dat ik mijn dochter(s) gelukkig wil zien, want sinds het vooral heeft haar band met youri ook wel een barstje, langs haar kant dan want zij neemt precies afstand van hem.
Ik dacht gewoon dat ik een goede band had met M , dat we alles over fleur konden bespreken, enfin, dat gevoel gaf ze me toch.
En toen ik laatst zei dat ze alles wel zal verstaan als ze zelf kindjes had, toen gaf ze me een antwoord ; mijn katten zijn voor mij mijn kinderen ok ik versta dat ze waarschijnlijk veel van haar katten houd...maareuh, mijn kind is haar kat niet. Maar ook dan hebben we alles op een deftige manier uitgepraat... En nu doet ze zoiets. Ze weet dat ik echt niet bij mijn ex zal terug gaan, of zij er nu is of niet!

Allesinds heel erg bedankt voor je antwoordje!
Mijn relatie is inderdaad nu goed

veel liefs sophie

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 09:24
mupke

wat een vervelende situatie... youri is dat je ex-man? en de man van je 4 kinderen? sorry ik begrijp het niet helemaal..
Het is inderdaad geen optie om terug te gaan bij je ex voor je dochter...
Het zal inderdaad best moeilijk voor haar zijn maar word volgens mij wel weer minder...
groetjes

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 09:26
mupke

ik snap het al.. heb je profiel gelezen...
sorry...
ik denk dat je dochter wel weer bij trekt.. hoeveel zijn ze bij je ex-man?
liefs

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 11:42
sophie A.

hey, ja soms nogal een ingewikkelde situatie hé

Enkel de oudste gaat bij mijn ex, 1 keer een weekend om de 14 dagen, geen vakanties (opvang vinden vind hij te lastig)
En met de jongste heeft hij geen band ( ze was nog net geen 2 maand toen we uiteen gingen) Haar papa is dan ook Youri in haar ogen, alhoewel ze papa loely zeg, Fleur zegt gewoon Youri en de kindjes van youri, papa dus Phebe heeft het er hare van gemaakt...

Liefs sophie

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 21:24
Maité

Online Status
test

Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 10:16
els

@ sophie:

kloppen die data eigenlijk in je banners? kindje geboren maart 2006 en ééntje september 2006? Lijkt me nogal héél vlug.

En die andere twee zijn ook wel vlug: net 9 m ertussen
Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 12:11
Ano

Als je het profiel leest dan zal het je wel duidelijk worden!!
Link naar deze reactie
22/11/2008 @ 12:35
sophie A.

Tzou inderdaad niet kloppen, Phebe is van mij...en fleurke ook en brittje is de dochter van youri netzoals july... Zij schelen dus niet veel van elkaar... maar ik 2 kinderen zetten op de wereld met 9 maand tussen en nog eens twee met 7 maand tussen lijkt mij iets teveel van het goede...

[Laatst gewijzigd door sophie A. - 22/11/2008 @ 12:36] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]