< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » vraagje over circulaire cheque kraamgeld

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
vraagje over circulaire cheque kraamgeld
21/11/2008 @ 08:59
c-ke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Shari, je moet dan zelf je het kraamgeld aanvragen bij het kinderbijslagfonds van je werkgever...

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 09:38
Jasmin1982

Online Status
shari, ik heb het bij mijn eerste ook aangevraagt via mijn vriend zijn werk gever. En hij had het niet erkend.
Mag ik mss vragen waarom hij het kind niet wilt herkennen. Sorry vind dat eigenlijk een beetje erg. Wilt hij het kind dan niet ofzo.
Na de geboorte kan je het nog herkennen binnen het jaar dacht ik

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 11:43

Online Status Bekijk profiel
ah oke..
Hij vind zijn eigen te jong.. ja ik vind het ook erg zit er veel mee in mijne kop.. maar ja.. misschien veranderd hij nog als hij het ziet..
groetjes

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 11:54
Kimmie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Mijn vriend heeft ook eens ooit iets voorgehad bij fortis. Speciaal nen dag verlof genomen om 300 euro te gaan storten en dan een buitenlandse overschrijving van 250 te doen.
Hij geeft die 300 euro af en wil daarna die 250 overschrijven. Zegt die mevrouw doodleuk u hebt niet genoeg geld op uw rekening staan....
Maar ik heb u juist 300 gegeven.. Da staat er overmorgen pas op hoor.. Kom dan nog maar eens terug. Van klantvriendelijkheid gesproken.... ( Ja bij Fortis)

Bij Kbc is dat handiger . 50 euro afgeven en dan buiten aan de automaat kan je die er al terug afhalen als je wil....

groetjes

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 11:57
Jasmin1982

Online Status
Shari, laten we hopen dat hij het erkend als het ziet. Vind erg voor je. Maar het zal idd wel goed komen als hij het kindje ziet

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]