< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Positief?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/11/2008 @ 18:21
daisy

Hallo iedereen,

Ik heb vorige week zaterdag een test gedaan van de apotheek en die werd heel heel heel erg licht positief. Je moest echt kijken of je een streepje zag en vanochtend heb ik weer een test gedaan van de apotheek en die was ook weer heel erg licht positief. Maar je ziet de streepjes niet zo heel erg goed tenzij je goed kijkt.
Zijn deze testen nou positief of negatief?

groetjes, Daisy
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 19:07
MamaN

Online Status Stuur bericht
Op die tijdspanne zou hij al zeker dik positief moeten zijn ,
heb je misschien een fotootje ervan?
Je kunt hem op je profiel zetten of via fotobucket hier direct online.
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 19:09
Tamara

Online Status Bekijk profiel
Hey Daisy,

Ze zeggen altijd een streepje is een streepje maar ik heb ook pas ondervonden dat dat niet zo hoeft te zijn.

Ik heb ook 2 hele licht positieve streepjes gehad (terwijl die na t tijdsverschil toch ook wel wat donkerder had moeten zijn) en daarna een neg test. En idd ik was/ben niet zwanger.

Ik hoop voor jou dat t wel positief uitpakt! Anders bloed laten prikken? Dan weet je t zeker

Groetjes en succes ermee!

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 20:42
daisy

Ja, maar deze keer iets het streepje iets donkerder maar ook niet heel veel. Ik zou zo hebben gezegt dat de test van vorige week negatief was totdat me moeder zei volgens mij zie ik een streepje. Want je moest echt heel erg goed kijken voordat je iets zag. maar vandaag zie je hem echt beter maar over 9 dagen is pas me nod. dus ook veel te vroeg.
Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 06:56
DOMI

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Daisy,

Heb je soms "predictor" gebruikt ?
Indien ja, dan zou je beter een andere test halen.
predictor is namelijk de minst gevoelige test op de markt en ook nog eens peperduur ...

Je kan beter bij Carrefour eentje halen of bij kruidvat enz ...
Die zijn véél gevoeliger en kosten twee keer niks.

Hoever ben je overtijd ?

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 07:57
kk

Online Status Bekijk profiel
oei daisy, nog heel erg vroeg om te testen zou ik zo zeggen!
ik heb 4 dagen voor mijn nod getest(kruidvat test), en die was heel licht. 3dagen ervoor, iets donkerder, ben dan mijn bloed laten trekken bij de dokter en die uitslag was 58 hcg. Gisteren (2dagen voor nod dus), nog donkerder streepje en vandaag een hele andere test gebruikt die je kan gebruiken 2dagen voor nod, en is niet licht pos en ook niet donker pos, zowat tussenin.
Mag maandag terug bloed laten trekken om te zien of hcg gestegen is, maar dokter heeft er alle vertrouwen in. Ik heb namelijk ook enorm veel symptonen van een zwangerschap. hij zei 99% ben je zwanger.

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 08:25
marjoontje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi daicy.

heb jij een lange menstuatie ?

want je zegt ik heb vorigeweek een test gedaan,hoeveel dagen is dat geleden?

want je hebt na je eisprong ongeveer 14dagen dat je ongesteld word.
jou nod is over 9dagen laat zeggen even een berekening van mij dat jij die andere test dan 5dagen daar voor hebt gedaan dan kom ik uit op 14dagen,dat houd dan in dat jij op de dag van jou eisprong een test hebt gedaan,dan kan een test nog niet positief zijn,sorry.

je test wel heel vroeg en dan kan je nog echt niet testen meid,hoog uit een dag of 4 voor je nod,ik heb testen een keer gebruikt die je eerder kon gebruiken voor je nod en helaas die waren op mijn nod dag negatief,cleur bleu was op mijn nod dag positief.

en je moet echt een kleur in de test zien,zie je geen kleur in het venster alleen een witte streep is de test negatief.

welke test heb je gedaan,ik heb ook wel eens testen gehad en dacht die zijn positief maar waren negatief en ook hier zag ik een licht lijntje,later heb ik daar de info lijn van gebelt en hun zeiden dat is een schaduw lijntje dat is niet geldig.

ik ben later over gestapt op de digitale zwangerschaps test en daar hoef je geen lijntjes af telezen daar krijg je een text te zien zwanger of niet zwanger,ik zelf vond die een stuk duidelijker.

groetjes marion,

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]