[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/11/2008 @ 18:21 daisy | Hallo iedereen, Ik heb vorige week zaterdag een test gedaan van de apotheek en die werd heel heel heel erg licht positief. Je moest echt kijken of je een streepje zag en vanochtend heb ik weer een test gedaan van de apotheek en die was ook weer heel erg licht positief. Maar je ziet de streepjes niet zo heel erg goed tenzij je goed kijkt. Zijn deze testen nou positief of negatief? groetjes, Daisy |
| 20/11/2008 @ 19:07 MamaN ![]() | Op die tijdspanne zou hij al zeker dik positief moeten zijn , heb je misschien een fotootje ervan? Je kunt hem op je profiel zetten of via fotobucket hier direct online. |
| 20/11/2008 @ 20:42 daisy | Ja, maar deze keer iets het streepje iets donkerder maar ook niet heel veel. Ik zou zo hebben gezegt dat de test van vorige week negatief was totdat me moeder zei volgens mij zie ik een streepje. Want je moest echt heel erg goed kijken voordat je iets zag. maar vandaag zie je hem echt beter maar over 9 dagen is pas me nod. dus ook veel te vroeg. |
[Reageer]

Positief?