< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Iemand ervaring met de testen van zozwanger?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Iemand ervaring met de testen van zozwanger?
20/11/2008 @ 18:13
Ilona24

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ik vroeg me af of er vrouwen zijn die deze testen al voor hun nod hebben gebruikt?
Ik heb de test namelijk gisteren gebruikt hij leek alleen een beetje beschadigd maar mss dat ik dat wilde zien..Als ik namelijk keek vanaf de zijkant zag ik 2 streken en boven 1 mss dat hij niet door kon komen door de beschadeging? Moet namelijk vandaag mijn krijgen wel ongi krampen gehad van de week elke keer steekjes links en dan weer rechts nu ook...Zere tepels vooral recht en wit verlies wat op de aankomende zou kunnen aankondigen
Dus ik weet het niet meer

Groetjes Ilona

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 20:31

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Ilona,
Ik heb regelmatig getest met de testen van zozwanger. En ik heb regelmatig gehad dat er zo n soort beschadiging zat (ook bij andere merken testen). maar dat heeft nooit de test beinvloed.

Stond het streepje er binnen de tien minuten, anders zou het een indroogstreepje kunnen zijn..

johanna

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 16:06
EVA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ik vind dat goede testen... ik zou alleen graag hebben dat ze eens postitief resultaat gaven....

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 17:25
Ilona24

Online Status Stuur bericht
Hoi

Bedankt voor het reageren
Maar de test werkt wel denk ik hij was neg en vandaag zijn mijn door gekomen dus...

Groetjes ilona

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]