Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/12/2008 @ 13:35 sylvie ![]() | Hey Met ons meisje alles goed hoor. Amai ze veranderen zo snel hé. Ik heb een paar foto's op mijn profiel gezet. Groetjes ![]() |
07/12/2008 @ 14:13![]() | ps; heb ook enkele foto's op mijn profiel staan. Onze foto's staan nog niet allemaal op de pc, ik zal er binnenkort enkele duidelijkere opzetten. grtjs |
| 23/12/2008 @ 20:19 sneakiesthippo | Sylvie, Lyanne heeft ook al een week echt last van die vervelende krampen. Ik heb venkelthee geprobeert, rooibosthee en cinababy maar lijkt allemaal niet echt te werken. Dat spul wat jij noemt, moet je dat bij de apotheek kopen? En is het een echt medicijn of is het homeopathisch? Nu slaapt ze gelukkig even en tussen kwart over 3 en half 6 heeft ze geslapen. Verder heel weinig.... Gelukkig in de nacht heeft ze er geen last van! |
02/01/2009 @ 19:16![]() | Hoi dames, Beste wensen voor 2009 van ons allemaal!! Hopelijk verder alles ok met jullie? grjts, Inge |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

maandag avond inleiding

...
/
in je armen houden
.
.

alleen de nachten zijn zooo zwaar continue wakker door krampen in mijn bekken aan de kant dat ik dan lig dan schrik je zo wakker van de pijn maar ja zal erbij horen he nog even volhouden hehe.