[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/11/2008 @ 13:43 | snif..... Hey ik weet niet goed hoe te beginnen want het lijkt zo'n luxeprobleem.... Ik ben 2,5 maand geleden bevallen van een prachtige dochter die heel weinig huilt. Nu heeft ze al een paar dagen huilbuien, en ik heb er gewoon geen geduld mee... Daarstraks had ze weer een, en niet was goed, wat ik ook probeerde.... Ik vind dat zo frustrerend en dan wordt ik zowat kwaad en roep ik tegen haar.... Ik voel me zo'n slechte moeder, ik voel me zo schuldig dat ik dat gedaan heb.... Ik word gewoon gek van het feit dat ik hier een godganse dag alleen thuis zit... Het lijkt alsof niemand eens wil langskomen.... Ik heb geen auto dus ik kan zelf ook niet weg, en het is nu zo'n rotweer dus gaan wandelen gaat vaak ook niet... Ik voel me slecht, ik zit nu ook al te huilen en ik voel me superschuldig omdat ik geen goede moeder ben voor ons meisje.... |
| 20/11/2008 @ 13:53 Zonnetje | Als je het gewoon bent dat ze weinig huilt, is 't normaal dat je 't niet fijn vindt dat ze nu wel huilt he... Weet je de reden waarom ze huilt? Als je die kan vinden, kan je misschien het probleem oplossen en word je meisje weer zoals voorheen? Ik snap wel dat je eens graag naar buiten wilt... als je haar goed induffelt, kan je er toch een klein toertje mee gaan wandelen? Zolang het niet regent, en ze maar lekker warm heeft? Sterkte! |
| 20/11/2008 @ 14:31 Watashi | Hey Sanne! Mijn dochter heeft net drie moeilijke dagen achter de rug. Ze wou alleen in mijn armen slapen en anders begon ze te wenen. Vandaag is ze gelukkig terug heel braaf. Het is moeilijk en zeer frustrerend en dat slechte weer is ook maar niets. Als het je echt te veel wordt, probeer dan hulp in te roepen van partner, (schoon)moeder of een vriendin om het enkele uren over te nemen, zodat jij eens op adem kan komen. Je bent zeker geen slechte moeder. Sommige dagen gaat het slecht, sommige dagen gaat het zeer goed en meestal gaat het gewoontjes. |
| 20/11/2008 @ 14:43 | Bedankt voor de lieve woorden! Het is gewoon zo moeilijk om te weten wat er scheelt soms... Onze meid is een moeilijke eter, we zijn al speciaal andere flesjes met rubberen speentjes moeten gaan halen omdat ze anders de melk niet gedronken kreeg, en bovendien heeft ze ook reflux, moet ze daar medicijnen voor nemen en speciale pap enz... Ik maak me dan zorgen natuurlijk, en ik weet niet of ze nu huilt omdat ze opnieuw meer last heeft van reflux of iets anders.... Als ik haar wil troosten begint ze vaak nog harder te huilen, en dan denk ik dat ze mij niet wil ofzo, dat ze liever haar papa heeft of weet ik veel wie.... Langs de ene kant wil ik dat ze zo klein blijft omdat het zo'n schatje is, langs de andere kant zal ik blij zijn als ze kan praten en ze mij kan zeggen wat er scheelt.... |
| 20/11/2008 @ 15:11 | Thanks Jenny, heel lief! Nu zit ik hier wel weer te sniffen achter men PC..... Ik had wat meer steun verwacht van mijn moeder en zus, die werken in shiften en ik dacht dat die wel veel zouden langskomen.... Helaas... Mijn zus gaat nu samenwonen dus die heeft andere zaken aan haar hoofd, mijn moeder heeft het druk op het werk en durft niet goed met de auto tot hier komen.... Valt allemaal wat tegen, snap je? |
| 21/11/2008 @ 11:48 Ingrid ![]() | heb je een draagzak? Daar worden kindjes vaak heel rustig van en jij kan ook gewoon je dingen doen zonder dat je kind constant weent |
| 21/11/2008 @ 16:35 | Ik heb enkel een babybjörn, een draagzak is naar het schijnt niet goed voor het ruggetje en ook niet als ze erna nog naar de creche moeten heb ik gehoord..... |
| 22/11/2008 @ 19:31 Winnie the pooh | hebben jullie al eens eraan gedacht van relaxerende muziek op te zetten doet ook veel zowel voor baby als mama heb dat zelf ook tijdens een depresie ondervonden veel succes groetjes winnie ![]() |
| 25/11/2008 @ 15:10 | Bedankt voor de tips en bemoedigende woorden! Ik voel me al een pak beter ondertussen, ons meisje is rustiger ondertussen en huilt minder. Ze had een greoispurtje en ik had niet altijd door dat ze honger had.... Bovendien wilde ze niet altijd dadelijk eten omdat ze over haar toeren was.... Dus ik maar denken van nee, dat is het ook niet... Blij dat het achter de rug is in elk geval! In december is mijn ventje ook terug wat meer thuis, zal ook goed doen, zit ik niet meer heel de tijd alleen hé! Groetjes Sanne |
[Reageer]

Snif.....

echt een zaligheid