[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/11/2008 @ 13:16 Vanessa | Hoi iedereen! Ik ben dus nu 22 weken zwanger, en ik heb gisteren ontdekt dat ik al melkverlies heb... Is dit normaal? Het komt er enkel nog maar uit als ik op mijn borsten duw, en hetgeen eruit komt is gewoon precies water met melk in... |
| 20/11/2008 @ 13:23 Karin ![]() | Hoi! Dit is heel normaal bij mij begon het met 20 weken al! De gyneacoloog vertelde me dat het bij de een eerder begint dan bij een ander! Groetjes Karin |
| 20/11/2008 @ 13:26 Vanessa | Ok dank je wel! Nu ben ik al wat geruster :-) |
| 24/11/2008 @ 13:32 Cynthia ![]() | Ik had het gisteren al voor het eerst. Heel normaal, teken dat alles goed werkt ![]() Veel succes Groetjes, Cynthia |
| 27/11/2008 @ 15:49 Marie | Hier ook prijs sinds gisteren!! Dacht er ook net iets van te vragen op het forum..blijkbaar is het dus normaal :-) |
| 27/11/2008 @ 16:28 pinkytjeuh ![]() | hey cynthia jij ook al ? of heb ik mij nu mislezen dat je nog nie zo ver bent ? ik heb er nog niks van gemerkt ! ben eens benieuwd hoe dat zal zijn xxx |
| 27/11/2008 @ 16:59 Shishi | Hello ik heb het ook sinds 2 dagen. alleen bij als ik 's ochtends wakker wordt dat ik op mijn hempje twee van die kleine witte plekken heb. eerst schrok ik wel. maar als ik erop duw komt er nix uit. ik denk dat ik dan 's avonds op een bepaalde manier lig. gtrz |
[Reageer]

Melkverlies

xxx