[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/11/2008 @ 12:56 ikke | Mag je ansjovis eten? Zo van die visjes uit een potje bij het aperitief (in het versvak van Delhaize)? Of enkel uit blik? |
| 20/11/2008 @ 12:59 ikke | Aja, en nog iets: sla uit een pakje (voorverpakt)? Eten julilie dat? Als je dat nu nog ns extra wast...? |
| 20/11/2008 @ 14:01 Polly | Waarom in godsnaam zou je voorverpakte sla niet kunnen vertrouwen? Het enige dat gevaarlijk is is groenten uit eigen tuin, die op volle grond is gekweekt waar een kat zijn behoefte bij in de buurt gedaan kan hebben. Alle voorverpakte sla is kunstmatig gekweekt op steenwol, in een kas. Daar is geen volle grond en geen kat aan te pas gekomen. Dan is ie ook nog gewassen dus daar hoef je echt geen schrik van te hebben. |
| 20/11/2008 @ 14:04 ikke | Super, dan kan ik mezelf een broodje niçoise maken zonder probleem, met tonijnsla, gewone sla, paprika, eitje en ansjovisjes. Héérlijk ![]() |
| 20/11/2008 @ 14:18 Daan ![]() | Geniet er lekker van zou ik zeggen! krijg er honger van haha maar dat krijg ik van alle eetverhalen hier sinds ik zwanger ben hihi ![]() liefs daantje ![]() |
[Reageer]

ansjovis

zou ik niet vertrouwen, maar is mijn mening maar he...