< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » ansjovis

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/11/2008 @ 12:56
ikke

Mag je ansjovis eten? Zo van die visjes uit een potje bij het aperitief (in het versvak van Delhaize)? Of enkel uit blik?
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 12:59
ikke

Aja, en nog iets: sla uit een pakje (voorverpakt)? Eten julilie dat? Als je dat nu nog ns extra wast...?
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 13:06

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik heb geen weerstand tegen toxo, dus 2 gyns hebben me afgeraden uberahupt sla te eten( de weg naar onze beeb was iets te moeilijk om dit te riskeren...)
maara ls je weerstand hebt kan je dat eten, voorverpaktzou ik niet vertrouwen, maar is mijn mening maar he...

Die ansjovis, smakelijk zou ik zeggen!!!!
Doe ik ook nog mmmhhhhhhhhhhh

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 13:31
Daan

Voorverpakte sla idd nog een keertje wassen en dan kan het echt geen kwaad hoor! maar wel alles meteen opeten en niet bewaren want dan mag je het dus niet meer, maar ik zelf doe dat nooit moet ik zeggen en ansjovis mmmm geniet er lekker van meid!

liefs Daantje

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 14:01
Polly

Online Status
Waarom in godsnaam zou je voorverpakte sla niet kunnen vertrouwen? Het enige dat gevaarlijk is is groenten uit eigen tuin, die op volle grond is gekweekt waar een kat zijn behoefte bij in de buurt gedaan kan hebben. Alle voorverpakte sla is kunstmatig gekweekt op steenwol, in een kas. Daar is geen volle grond en geen kat aan te pas gekomen. Dan is ie ook nog gewassen dus daar hoef je echt geen schrik van te hebben.

Vermoedelijke bevalling op 15/03/2009.
Al 30 weken en 6 dagen zwanger (77.16% ver), nog 9 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 14:04
ikke

Super, dan kan ik mezelf een broodje niçoise maken zonder probleem, met tonijnsla, gewone sla, paprika, eitje en ansjovisjes. Héérlijk
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 14:18
Daan

Geniet er lekker van zou ik zeggen! krijg er honger van haha maar dat krijg ik van alle eetverhalen hier sinds ik zwanger ben hihi

liefs daantje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]