[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/11/2008 @ 11:35 Jasmin1982 | Je mag er bij mijn weten alles van eten. Je varkenshaas kan je wel vragen of ze hem gewoon bakken. Gewoonlijk als ik ga eten vermeld ik er even bij dat ik zw ben dan weten ze zeker dat het vlees goed gebakken moet zijn. *Tropical Ananas:mag je ook gewoon eten want dat is toch allemaal flambeert |
| 20/11/2008 @ 13:10 minietje | wie immuun is voor toxoplasmose mag toch alles eten wat rood vlees en rauwe groenten betreft? jullie reactie doet me hier nu twijfelen: zo meteen zeggen van 'mag niet'... Is het niet afhankelijk of je wel of niet immuun bent voor toxo? |
| 20/11/2008 @ 13:51 Jasmin1982 | idd als je imuun bent mag je alles eten van vlees. Nu groenten zou ik nog eens extra wassen. Zeker met wat ze er allemaal opspuiten soms |
| 20/11/2008 @ 13:55 Vanessa | volgens mij mag je alles eten zolang je maar vraagt om het vlees goed te doorbakken. Doe ik ook altijd... |
| 20/11/2008 @ 14:32 Jasmin1982 | Rauwe eieren zijn niet goed voor je zelf. Voor het kind zelf kan het geen kwaad. Nu sausen met drank in kunnen absulut geen kwaad het verdampt. En vis en schaaldieren(oa.gerookte zalm) mag je zeker nog eten alleen geen oesters meer.Tenzij ze bereid zijn. |
| 20/11/2008 @ 15:00 | Lady steak zou ik wel even vragen wat ze eronder verstaan. Bij ons in de bistro is dat rood vlees! Laat je doorbakken, dan smaakt het echt nergens meer naar! |
| 20/11/2008 @ 20:16 emmy | Je kan er alles van eten als je het vlees maar goed laat doorbakken. Fijne avond! |
| 21/11/2008 @ 19:39 sneakiesthippo | Missbleueyes, kom je van wieringen of ga je bij ongder de kukel eten? Ik heb van het weekeind lekker genoten van een varkenshaasje en hij was heerlijk mals en niet meer rood van binnen. Een varkenshaasje is lekkerder als ie goed gebakken is dan een biefstukje vindt ik! En ik heb ook wat gerookte zalm gegeten, we aten bij een visrestaurant dus dan kan je ervan uitgaan dat het vers is!! Maar als je overal op moet letten dan zou je niets meer mogen.... gewoon zorgen dat alles goed doorbakken is dan is het geen probleem aard.puree word in een restaurant volgens mij alleen vers gemaakt van gewone aardappels en komt niet uit poeder zakje.... |
| 21/11/2008 @ 19:55 Winnie the pooh | ik zou het vlees toch goedlaten bakken dat het rood weg is en geen pikante sausen of gerechten nemen alkohol in de sausen of gerechten zijn meestal grotendeels verdampt dus kan geen kwaad .wisten jullie dat 1glas wijn per dag geen kwaad kan groetjes en smakelijk eten zeker stel je deze vragen met de feestdagen in zicht winnie ![]() |
[Reageer]

wat kan je hiervan eten als je uit eten gaat?