< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's voeding » Boeren en krampen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's voeding
Boeren en krampen
20/11/2008 @ 10:59
Issy

Mijn zoontje van 7 weken heeft heel veel last van boeren en krampen (+ winderigheid). Eens rustig in slaap wordt hij standaard 1,5h-2h na zijn voeding huilend wakker. krampen, boeren 't hoort er altijd bij. Zelfs net voor zijn volgende voeding (ongeveer 4h na de vorige)is hij nog steeds aan 't boeren. Ben bij osteopaat geweest en hij is een heel gezonde baby bevonden. Ik moet wel probiotica toevoegen aan zijn melk (Nutrilon 1)wat zijn darmpjes zou moeten helpen.
Herkent iemand dit en wat hebben jullie gedaan?
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 13:51

hoi,

pfffffffff wat een elende is dat he?
ik zit op dit moment met hetzelfde probleem!
ons zoontje is nu bijna 7 weken oud en sind een week of 4 heeft hij aldoor last van lucht/windjes/boertjes/krampjes.
sinds hij in het ziekenhuis heeft gelegen met hoge koorts.
hij kan gewoon er niet meer van slapen.
hij is de hele dag door wakker en als hij al in slaap valt en hij ligt in bed dan is het na 5 minuten weer huilend wakker en als ik hem op til komt er weer een wind of een boer,zelfs nog uren na de voeding inderdaad!

ik ben dus de hele dag bezig met een zeer oververmoeid mannetje en het hele ritme van voeden en slapen is weg!
hij valt nu aldoor in slaap tijdens het voeden van vermoeidheid en krijgt dus niet veel binnen zo.

heb zo straks het consultatie buro maar gebeld met de vraag of er een wijkverpleegkundige langs wil komen en dit kan pas maandag!!!
nu moet ik eerst van de nutrilon ar 1 overstappen op de omneo en als dat maandag nog geen enkel effect heeft komen ze langs om me te leren inbakeren.

ik zit er nu dus echt ff doorheen want heb er ook nog een peuter van 2 lopen die overdag niet meer slaapt en die gefrustreerd is omdat hij zo weinig aandacht krijgt dus als iemand de gouden tip voor ons heeft!!!!!!
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 15:42

Online Status Stuur bericht
Omneo is een goede pap voor krampjes. Ook hier heeft de probactiol wonderen gedaan in combinatie met een dieetvoeding. Het hele ellendige verhaal dat er aan vooraf ging bespaar ik jullie. Natuurlijk moet je een nieuwe voeding en of toevoegen van probiotica even te tijd geven voor je resultaat ziet.
Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 17:44
sabine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

Hier hetzelfde verhaal maar met omneo geen verbetering hoor!
Nu gebruik ik sinds een week aptamil digest : tegen krampen en harde stoelgang en daar zijn we nu tevreden over.

Ik ben gestart met bv.; geen melk genoeg

Daarna omneo; veel krampen =naar ka = soja melk voorgeschreven wegens vermoeden van lactoseintolerantie.
Van die soja bijna steentjes kaka en ganse dag liggen duwen en kreunen om kaka te kunnen doen + evenveel krampen als met de omneo.
Volgens ons dus geen lactoseintolerantie want in soja zit geen lactose en we hebben dit een maand geprobeerd.

Nu aptamil digest en voor het eerst tevreden baby. Nog wel evenveel windjes maar minder pijnlijk en vloeibare stoelgang. Zit dus niet meer ganse dag te duwen voor een lange dikke harde kakaworst eruit te persen.
Op den duur zou je gewoon meehuilen van machteloosheid hé.

Hopen maar dat het waar is dat het op 3 maand veel beter is!
Maar als het blijft zoals nu ben ik ook wel zeer tevreden,is wel nog maar 1 week dat we bezig zijn, duimen maar

veel moed

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]