[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/11/2008 @ 10:31 Lisa | verschil nutrilon AR belgië-Nederland Hallo iedereen, Ik heb vorige week nutrilon AR(1) gekocht in Nederland, maar ik zie dat ze op de doos voor kindjes boven de 6kg, 180ml en 6 maatjes zetten. Terwijl dat hier bij ons 210ml en 7 maatjes is. Weet iemand de reden daarvan? Ik heb alles vergeleken en alles ziet er hetzelfde uit. Groetjes! |
| 20/11/2008 @ 10:50 Issy | Dat zou ik ook eens graag willen weten. Heb dit ook gezien bij de gewone nutrilon melk. Bovendien staat er op bevat DHA en AA wat niet aangeduid staat op de verpakking in België. De individuele componenten (ingrediënten) zijn echter wel identiek. Is er een verschil? |
| 20/11/2008 @ 14:58 Lisa | Het is toch raar dat ze dan andere maten weergeven... waarom zou dat zijn? |
| 20/11/2008 @ 17:01 Lisa | Dat dacht ik ook al. Had alles goed bekeken zag echt geen verschil, zal inderdaad van land afhangen zeker :). Het schilt toch veel van prijs hé! Veel succes |
| 22/11/2008 @ 21:40 knorretje ![]() | hey kelly, jij gebruikt ook de nutrilon omneo! in belgie staat er hypo-alergeen op, in nederland niet! gebruik jij die dan? groetjes! |
[Reageer]

verschil nutrilon AR belgië-Nederland