< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's voeding » middelen om de fles in te dikken. Help!!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's voeding
middelen om de fles in te dikken. Help!!
20/11/2008 @ 10:23
Ingrid

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Welke middelen bestaan er nog om de fles in te dikken?? Ik heb nutriton geprobeerd (krampen) en gelilact (diarree).
Bestaat er nog iets???? Ik gebruik nu nan AR, maar die is nog te dun voor hem.

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 10:52
Issy

Te dun in het kader van te veel verslikken of te veel lucht zuigen en krampen of met de bedoeling niet voedend genoeg?
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 10:55
Ingrid

nee de melk komt er in gulpen terug uit. Het is een refluxkindje.

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 11:02
Issy

Al eens naar de osteopaat geweest? Veel van mijn vrienden waren goed geholpen met hun reflux baby
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 11:04
Ingrid

ja, zijn we ook in behandeling

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 15:41
inga

Hoi Ingrid

Mijn dochter is nu 8 weken.

Ik geef sinds een week enkel nog de nan AR 1. De week ervoor gaf k nog 1x per dag afgekolfde melk met een paar schepjes johannesbroodpitmeel (of zo iets toch). Is ook van Nan denk ik (verpakking is al weg!), heb het gewoon aan de apotheek gevraagd!

Ook bij de nan AR 1 doe ik wel eens een schepje van dit meel, ...wel niet te veel want dan wordt de melk veel te dik en kan ze het niet trekken. Heb ook de indruk dat ze dan langer 'tevreden' is en minder snel terug om eten vraagt. En alles blijft netjes binnen (tenzij er wat meekomt met het boeren of hikken)

Hopelijk ben je hiermee geholpen?!

Inga
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 15:45

Online Status Stuur bericht
Je kan ook bambix rijstvloken toevoegen
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 15:55
trotse mama

Hallo,

Wij hadden heel goed resultaat met Enfamil AR, dit is op basis van rijstzetmeel. Vloeibaar om te drinken maar dikt direct in bij aanraking met de maagsappen. Als er eens iets terugkwam was dat gewoon witte blubber ipv melk.

Groetjes kathy

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 10:56
Ingrid

johannesbroodpitmeel is nutriton en daar kreeg hij krampen van. Rijstmeel van bambix bevat vanille en mag pas vanaf 4 maanden gegeven worden ivm allergische reacties.
Ik heb een hypo-allergene pap nodig voor Lennert omdat zijn zus koemelkallergisch is en daardoor kan ik die enfamil ook niet gebruiken.
Zucht .... niet gemakkelijk he!

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 10:57
mupke

johannesbroodpitmeel, heb er geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel.. bij hun werkte dat perfect..

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 11:12
Mammie

ons kindje spoog ook meters ver en veeeel! Op aanraden van de ka gaven wij toen Nutrilos Omneo en een schepje Gaviscon poeder om de maag niet te verzuren door de reflux. Het is stukken gebeterd hoor! Ik zou wel niet te veel op eigen initiatief van melkpoeder veranderen, anders gewoon effen bellen naar de ka. Succes
Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 11:31
Ingrid

omneo met gavisconpoeder heb ik ook al gehad, gaf ook enorme krampen

Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 11:57
Mona

Online Status Stuur bericht
Biobim baby (rijstemeel), kun je bestellen bij de natuurwinkel.
Is normaal ook maar vanaf vier maand, maar het is 100% biologisch en zonder vanillesmaak en stopt niet op. Ik had hetzelfde probleem als jij, enorme krampen van johannesbroodpitmeel (nutriton), maar ik gebruik gelilact en soms nog een schepje biobim erbij.

[Laatst gewijzigd door Mona - 21/11/2008 @ 11:59] - Link naar deze reactie
21/11/2008 @ 16:11
Ilse

Koekjesmeel in de fles, op de verpakking staat vanaf 4 maanden, maar het kan geen kwaad. Wordt hier ook gebruikt sinds hij 2 maand is.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]