[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/11/2008 @ 10:52 Issy | Te dun in het kader van te veel verslikken of te veel lucht zuigen en krampen of met de bedoeling niet voedend genoeg? |
| 20/11/2008 @ 10:55 Ingrid ![]() | nee de melk komt er in gulpen terug uit. Het is een refluxkindje. |
| 20/11/2008 @ 11:02 Issy | Al eens naar de osteopaat geweest? Veel van mijn vrienden waren goed geholpen met hun reflux baby |
| 20/11/2008 @ 11:04 Ingrid ![]() | ja, zijn we ook in behandeling |
| 20/11/2008 @ 15:41 inga | Hoi Ingrid Mijn dochter is nu 8 weken. Ik geef sinds een week enkel nog de nan AR 1. De week ervoor gaf k nog 1x per dag afgekolfde melk met een paar schepjes johannesbroodpitmeel (of zo iets toch). Is ook van Nan denk ik (verpakking is al weg!), heb het gewoon aan de apotheek gevraagd! Ook bij de nan AR 1 doe ik wel eens een schepje van dit meel, ...wel niet te veel want dan wordt de melk veel te dik en kan ze het niet trekken. Heb ook de indruk dat ze dan langer 'tevreden' is en minder snel terug om eten vraagt. En alles blijft netjes binnen (tenzij er wat meekomt met het boeren of hikken) Hopelijk ben je hiermee geholpen?! Inga |
20/11/2008 @ 15:45![]() | Je kan ook bambix rijstvloken toevoegen |
| 21/11/2008 @ 10:57 mupke ![]() | johannesbroodpitmeel, heb er geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel.. bij hun werkte dat perfect.. |
| 21/11/2008 @ 11:12 Mammie | ons kindje spoog ook meters ver en veeeel! Op aanraden van de ka gaven wij toen Nutrilos Omneo en een schepje Gaviscon poeder om de maag niet te verzuren door de reflux. Het is stukken gebeterd hoor! Ik zou wel niet te veel op eigen initiatief van melkpoeder veranderen, anders gewoon effen bellen naar de ka. Succes |
| 21/11/2008 @ 11:31 Ingrid ![]() | omneo met gavisconpoeder heb ik ook al gehad, gaf ook enorme krampen |
| 21/11/2008 @ 16:11 Ilse ![]() | Koekjesmeel in de fles, op de verpakking staat vanaf 4 maanden, maar het kan geen kwaad. Wordt hier ook gebruikt sinds hij 2 maand is. |
[Reageer]

middelen om de fles in te dikken. Help!!