[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/11/2008 @ 09:11 | Hallo, Sinds een kleine week ben ik de BV aan het afbouwen en aan het overschakelen op flessen. Nu is het zo dat mijn zoontje ook aan de borst heel kort dronk (en daardoor soms kort na elkaar). Nu herhaalt ie dat aan de fles. Hij drinkt max. 85cc (terwijl hij eigenlijk 180 zou moeten drinken). Ik laat al zeker vier uur tussen, maar ook als hij dan rammelt van de honger, drinkt ie nog zo weinig. Ik ben echt bang dat ie te weinig gaat eten, gaat afvallen, dat hij nooit meer zal willen drinken,... Is er iemand die dit herkent? Wiens kindje ook eerst zo weinig dronk en dan geleidelijkaan wat meer is gaan drinken? Gewoon kwestie dat ik wat perspectief heb... Alvast bedankt! Groetjes |
20/11/2008 @ 20:32![]() | Van een tepel naar een speen is altijd even wennen. Welke flessen gebruik je want BV kindjes hebben meestal wel een voorkeur wat betreft spenen? |
| 21/11/2008 @ 09:40 karo | Mijn meisje drinkt ook kort aan de borst wel ma 10min en om de 2u is ze er terug om te drinken zeker s'nachts.Nu kolf ik al een paar dagen af en heef ik haar s'avonds rond 23u een flesje van 100cc in de hoop dat ze wat langer doorslaapt maar dat doet ze dus niet.Ze drinkt redelijk goed aan een fles.Ik gebruik die van avent maar zet er wel rubberen spenen op want siliconen wil ze niet.Haar tutje is ook een rubberen. Groetjes |
[Reageer]

overschakelen naar flessen, baby drinkt zo weinig