[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/11/2008 @ 07:58 anoniempje | Hallo, Het is zo ver, wij gaan voor een 4de kindje, ik neem geen anticonceptie meer sinds maandag, die is verwijderd door de gyn. Nu ineens is mijn verlangen helemaal omgeslaan naar paniek, ga ik dat wel aankunnen met 4 kinderen, ik plof 's avonds nu soms al in de zetel als ze eindelijk allemaal gegeten hebben, gewassen zijn, in hun bed liggen, ik vind de avonden het hectischt van allemaal, soms vraag ik me af hoe ik daar nog een 4de kindje moet tsskrijgen. Voor mij was de overgang van geen naar 1 kind het grootst, met nr 2 en 3 had ik totaal geen problemen, ik vond direct m'n draai en 't was precies of ik het al jaren deed, nu heb ik daar dus wel meer schrik voor. Pluspunt is wel dat ik huisvrouw ben, ik zie me echt niet werken met zo'n gezin, chapeau voor de mama's die dat wel kunnen maar de combinatie gezin/werk is niet aan mij besteed. Ook is onze auto maar voorzien voor 5 personen, en een nieuwe zit er niet direct in, toch heb ik zoiets van 'das toch een luxeprobleem'. Wij hebben maar 3 (grote) slaapkamers aan ons huis maar ook dat zie ik niet als probleem, binnen een paar jaar verhuizen we dan gewoon. Het is dus vooral de praktische kant waar ik schrik voor heb, ga ik het allemaal georganiseerd krijgen, enz... Mama's van 4 kindjes of meer die me min of meer wat gerust kunnen stellen? anoniempje |
| 20/11/2008 @ 13:21 Patje | Hallo daar, Dat wat jullie met een vierde kindje hebben dat heb ik bij een derde kindje. Ook allemaal twijfels,praktisch gezien hoeft het geen probleem te zijn maar de drukte vraag ik me weleens af,nu kan ik het goed aan. De twijfels worden ook vaak veroorzaakt door andere mensen die dan zoiets hebben van waar begin je aan. En toch lijkt het me leuk om voor een derde te gaan. De overgang van 0 naar 1 vond ik het grootst. Groetjes |
| 20/11/2008 @ 15:36 oem 3isaa ![]() | hee 7 dwergjes! wat leuk, dat we bij heel veel overgangen van kinderen even bij jou kunnen peilen!!! |
[Reageer]

overgang van 3 naar 4?

Maar echt waar, als de baby er is lijkt het of hij (zij) is er altijd geweest en vraag je je af waarom je je al die tijd zorgen hebt zitten maken. Je leert vooruit te plannen, tafel op voorhand dekken, voorbereidingen eten op voorhand doen, nieuwe kledij klaar leggen,...je wordt een echt organisatietalent. Voor de rest wordt je superhandig in 10 dingen te gelijk te doen