[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 19:45 neeltje | hoi, heb hier ook wel ongelooflijk zin in, dit vond ik op het net Alcoholvrije mojito samenstelling 100 cc Sevenup of Sprite 100 cc Spa of sodawater 1 uitgeperste limoen handje muntblaadjes 2/3 ijsblokjes schijfje limoen ter garnering Bereidingswijze Vul een glas met half Sprite of Sevenup, sap van een uitgeperste limoen, handje muntblaadjes en 3 ijsblokjes (of geplet ijs) en vul aan met Spa of sodawater |
| 20/11/2008 @ 09:24 Polly | Kijk eens in de reformwinkels, daar hebben ze veel alcoholvrije dranken. Alcoholvrije rode, witte en rosé wijn bijv, ik heb er niet opgelet maar kan me voorstellen dat ze er best iets als pina colada hebben. In Nederland verkopen ze alcoholvrij bier (Bavaria) waar echt 0,0% alchohol in zit. Toch weer eens wat anders als frisdrank of fruitsap ;-) |
| 20/11/2008 @ 10:15 trientje ![]() | in carrefour of delhaize verkopen ze dat toch :) ik denk dak die daar eens heb zien liggen |
| 20/11/2008 @ 11:37 Shay ![]() | Owh wat handig ik snel die moijito uit proberen! Maar moet het met spa blauw of rood? |
[Reageer]

non-alcoholische drank?

ik ga snel die ingrediënten halen om die mojito te maken, heb er zooo'n zin in