[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 18:43 LIEVE | Ik ben nu 26w ver, en heb echt wel een dikke buik (veel mensen verklaren me gek als ik zeg dat ik nog 3maand moet dragen!). Maar de laatste dagen heb ik vreselijke jeuk aan mijn buik. Zo altijd op één plekje voor paar uur. En dan 'verhuist' de jeuk naar ander plekje voor paar uur. Ik word er gek van. Je ziet niks aan mijn vel, alleen beetje rood van het krabben. Ik dacht eerst dat het de kledij was, maar blijkbaar niet. Heb al verschillende t-shirts, truitjes, onderhemdjes, enz... aangedaan, maar het blijft krabben geblazen. Zijn er nog zwangeren die er last van hebben? Wie weet remedie? |
| 19/11/2008 @ 19:15 Lotte | Hey Lieve, Ik heb daar bij mijn twee vorige zwangerschappen ook last van gehad. Ik zou soms mijn buik kapotgekrabt hebben ![]() Nu ben ik 20 weken ver en af en toe heb ik er ook terug last van hoor. Hoe het komt, weet ik niet. Misschien het "rekken" van je vel... .Groetjes |
| 19/11/2008 @ 19:19 Sweet mommie | Je kan proberen met menthol poeder erover strooien en anders is er ook een menthol zalf ofzo...kan je via je ha krijgen. ![]() |
| 19/11/2008 @ 19:19 Alyssa | hey ik heb dat ook elke keer gehad en het resultaat waren striemen dus denk idd dat dat het rekken van je huid is! goed insmeren, meer kun je niet doen. meestal gaat het bij mij over als ik mijn buik goed insmeer met amandelolie!xxx |
[Reageer]

Jeukende buik!

dus denk idd dat dat het rekken van je huid is! goed insmeren, meer kun je niet doen. meestal gaat het bij mij over als ik mijn buik goed insmeer met amandelolie!