< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Jeukende buik!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Jeukende buik!
19/11/2008 @ 18:43
LIEVE

Ik ben nu 26w ver, en heb echt wel een dikke buik (veel mensen verklaren me gek als ik zeg dat ik nog 3maand moet dragen!).

Maar de laatste dagen heb ik vreselijke jeuk aan mijn buik. Zo altijd op één plekje voor paar uur. En dan 'verhuist' de jeuk naar ander plekje voor paar uur.

Ik word er gek van. Je ziet niks aan mijn vel, alleen beetje rood van het krabben. Ik dacht eerst dat het de kledij was, maar blijkbaar niet. Heb al verschillende t-shirts, truitjes, onderhemdjes, enz... aangedaan, maar het blijft krabben geblazen.

Zijn er nog zwangeren die er last van hebben? Wie weet remedie?
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 19:15
Lotte

Hey Lieve,

Ik heb daar bij mijn twee vorige zwangerschappen ook last van gehad. Ik zou soms mijn buik kapotgekrabt hebben
Nu ben ik 20 weken ver en af en toe heb ik er ook terug last van hoor. Hoe het komt, weet ik niet. Misschien het "rekken" van je vel....

Groetjes
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 19:19
Sweet mommie

Je kan proberen met menthol poeder erover strooien en anders is er ook een menthol zalf ofzo...kan je via je ha krijgen.

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 19:19
Alyssa

hey

ik heb dat ook elke keer gehad en het resultaat waren striemen dus denk idd dat dat het rekken van je huid is! goed insmeren, meer kun je niet doen. meestal gaat het bij mij over als ik mijn buik goed insmeer met amandelolie!

xxx
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 19:46
Mirjam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Daar had ik de vorige keer ook vreselijk veel last van, resultaat is een buik vol met striemen.
Deze keer ben ik ook weer superdik, word al meermaals aangesproken hoelang ik nog moet
Daarstraks bij gyn geweest en ze zei dat m'n buik wel heel dik was, maar ja de vorige keer (met onze lucas) zei ze ook dat hij buiten proportie was en deze keer ben ik nog dikker.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 20:11
Charenity89

Online Status Bekijk profiel
hey meiden,

Tip hoe erg het ook jeukt NIET krabben. Ik spreek uit ervaring het voeld als jeuken prikkel draad dat is je buik die uitzet stom gezegt. ga je krabben trek je het kapot en krijg je strie ik heb het ook gedaan elke x jeuk hier jeuk daar en nu heb ik PRESIES op die plekken strie.

talg poeder erop doen en heb je dat niet klein beetje spuug doet wonderen. moet je jeuken doe het dan met je knokkels en niet met je nagels.

succes ( kweet hoe erg dat ken jeuken !!)

liefs saskia

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]