[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 18:46 Winnie the pooh | hallo inge ik heb een mooi 3stuks (broek vestje truitje)mee in de valies om onze kleine uk in mee te brengen heb dan ook een paar sokjes met babyschoentjes om aan te doen mee daarboven mee dat we naar de winter trekken nog een dikkere jas die ik helemaal kan sluiten dat ons ukje er met zn voetjes erook in zit .het is zo n jasje waar je een gezellig nestje kan van maken door de pijpen aaneen te ritsen .en gaan ons ukje dan meebrengen in de mand van de kinderwagen dat het dan toch nog extra beschermt is tegen de koude succes met jou bevalling en jou tweeling groetjes winnie |
| 19/11/2008 @ 19:45 stepke ![]() | Wel, Zoveel kleertjes is inderdaad minder aangenaam, dus heb ik zo een pakje gekocht om Simon aan te doen boven een pyjamaatje, zoiets: http://www.mamaenzo.nl/...l/productfotos/2813.jpg Maar dan lichtere kleur en een aangenaam stofje Superschattig |
| 19/11/2008 @ 19:53 LIEVE | Ik had ons zoontje gewoon een kruippakje aangedaan en een heel zacht jasje erboven + hij zat ook in de voetenzak van de maxi-cosi. Je moet ook oppassen dat je baby het niet te warm krijgt, want dan kunnen ze vlug een kou vangen. |
| 19/11/2008 @ 20:06 Kelly ![]() | Hier was het ook gewoon een kruippakje en daar een jasje op en dan een lakentje. Het was putje winter dus een extra lakentje was wel aan te raden toen. |
| 20/11/2008 @ 09:08 sneakiesthippo | Ik heb van mijn broertje een jasje met broekje gehad die echt voor buiten is. Dus die heb ik in de tas zitten. Hopelijk hebben we het niet nodig en kunnen we gewoon thuis blijven. Maar je weet het maar nooit. En voor eronder heb ik of een broekje met shirtje maatje 50 met romper eronder of een iets dikker setje maatje 50/56 voor het geval 50 niet past. |
[Reageer]

Wat dragen/droegen jullie baby bij verlaten ziekenhuis?

.