< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » gevoeld

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/11/2008 @ 17:45

Online Status Bekijk profiel
Hey
Heb vandaag voor het eerst men kleintje gevoeld. normaal zeggen ze toch dat je het begint te voel op 17 a 18weken is het normaal dat ik het nu pas voel? heb het wel maar 1keer gevoeld en voor ik het besefte was heft al weer weg. wou dat gewoon even weten want bij men moeder op haar werk was een meisje en die voelde ook niets. en die is voor echo geweest bij gyne en ze vonden geen hartje meer groetjes.

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 17:54
milo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Shari,

niet iedereen voelt het op 17 weken hoor. Sommigen voelen het vroeger, sommigen veel later. Er zijn zoveel factoren die het kunnen verdoezelen... bv een placenta die vooraan ligt. De baarmoederwand heeft geen zenuwen dus daar kan je het niet voelen. Pas van zodra het groot genoeg is dat het tegen de buikwand kan stampen, dan pas kan je het voelen. En dan is het ook nog dat je in het begin je kleintje niet elke dag voelt. Ik had op 16 weken mijn oudste voor het 1ste gevoeld. Maar bijlange niet elke dag hoor. Ik voelde haar pas dagelijks na nog eens enkele weken.
Mijn man heeft haar zelfs pas gevoeld op 25 weken.

Maak je maar niet ongerust. Er is geen standaard die zegt dat je je kleintje op 17 weken móet gevoeld hebben

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 17:58
Charenity89

ah meid nee dat is echt onzin je mag van geluk spreken zelfs ! meestal voel je het rond de 4 5 6 maanden maar het ligt eraan hoe je baby ligt. Kijk jij voeld hem als het goed is nu omdat je kleine op je placenta ligt ik voelde het behoorlijk vroeg omdat de mijne boven om mijn placenta ligt als een soort van kussentje.ik voelde me kleine schat voor het eerst trappen met 17 weken. maar er zijn ook mensen die de kleine pas voelen (de eerste dan) met 21 25 28 weken. Dus maak je maar nergens druk om.
Het kan ook zijn dat je het gevoeld heb maar het niet herkend heb. Toen ik het voelde zat ik savonds laat animal planet te kijken de hond lag tegen me buik aan en voelde een slangetje langs me hand gaan en verder voelde ik de dagen erop komend helemaal niks meer :| tot 2 weken erna toen voelde mijn partner het perongeluk. en daarna begon het trapfestijn aan alle kanten,hahaha

Liefs saskia

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 19:20

Maak je zeker geen zorgen,
ik voelde ze pas rond de 20 weken, en bij mij zijn het er zelfs 2 die ik kon voelen
Misschien dat ik het gevoel in het begin ook niet herkende hoor, maar dat je je beebje nog niet elke dag voelt is zeker geen uitzondering.

Gewoon genieten zou ik zeggen

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 14:49

Hey,

Ik heb mijn scheetje voor het eerst gevoeld rond 19 weken. ook niet zo goed maar wel gevoeld, en ook nog niet zo vaak ik ben nu 26 weken en ik voel hem elke dag en leuk dat hij dat vind, ik zie zelf mijn buik bewegen... Dit gevoel ga ik echt nog missen...

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 14:56

Bij mijn dochter voelde ik haar op 21weken en onze zoon nu voelde ik pas heel goed sinds 22 weken. dus dit is toch later hé

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]