[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 14:24 els | Hey, Ik heb sinds een paar weken heel makkelijk 'steken' rechts onderin mijn buik. Het voelt echt aan als een zogenaamde 'steek' die je krijgt bij het joggen (maar dan zo onder de ribben - nu is het veel lager echt onderaan aan de ronding van mijn buik). Ben nu bijna 23 weken. Ik heb er last van zodra ik een beetje doorstap - heb het dus niet gewoon bij het werken, thuis wat heen en weer lopen bij het huishouden, maar wel meteen al na een paar minuten als ik een stukje echt te voet doorloop. Soms wordt het zo erg dat ik echt moet stoppen en me dubbel vouw om het wat te laten zakken. Zodra ik weer verder stap komt het terug (tis dus ook niet 'effe doorbijten en dan is het weg'). Weet iemand wat dit is? Ik maak me niet echt ongerust ofzo, want het kindje doet het goed, heb verder nergens last van (behalve wat rugpijn), voel ook veel beweging enzo. Ik neem vitaminen en drink hepar tegen krampen... Ik vraag het begin december aan de gyn, maar misschien kent iemand van jullie dit? |
| 19/11/2008 @ 14:33 Jasmin1982 | Gewoonlijk is dat bandenpijn zeker als je het rechts onderaan voelt. Is iets om je zorgen te maken maar het kan wel irritand en pijnlijk zijn. |
| 19/11/2008 @ 14:45 els | Voor alle duidelijkheid: het LIJKT op een 'steek' bij het joggen, maar ik jog momenteel dus zeker niet meer! Ik krijg de pijn gewoon al na een paar minuten bij snel doorstappen, bv. als ik dringend nog in de winkel moet zijn of mij moet haasten om ergens te geraken, of als gewoon ga wandelen na een tiental minuutjes. Soms krijg ik het ook als ik erg in de weer ben thuis (stofzuigen, op en af de trap met was, dweilen) en dat een beetje hevig doe. De pijn zakt dan alleen als ik echt héél traag stap ofwel gewoon ga zitten. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit helemaal niet. Het kan toch niet zijn dat ik al niet gewoon meer kan gaan wandelen! Ben ng maar 23 weken :-( |
| 20/11/2008 @ 08:48 els | Ok, dankjewel. Ik hoop toch nog eventjes te blijven werken - doe bureauwerk dus is eigenlijk zeker niet zwaar, enkel soms stressy. Maar ik zal dan inderdaad soms maar wat gas terugnemen - vind dat soms zo moeilijk Ik zit altijd vol energie als ik ergens aan begin Maar goed, tis voor een goei doel! |
[Reageer]

steken

Ik zit altijd vol energie als ik ergens aan begin
Maar goed, tis voor een goei doel!