[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 13:58 Wiewieze | Mijn neus zit al een paar dagen volledig dicht, ik kan er s nachts niet van slapen. Neusdruppels zijn niet goed als je zwanger bent. Heeft iemans tips hoe ik mijn neus weer vrij krijg? fysiologisch water heb ik ook al geprobeert, dat helpt 5 minuutjes en dan zit hij weer dicht. |
| 19/11/2008 @ 14:11 Jasmin1982 | Gewoon physiologisch water blijven spoelen. Ik heb een tijd geleden een zwaare acute sinusit gehad tijdens de zwangerschap en dat hilp echt supper. Ook al is hij na 5 minuten terug dicht. Maar zeker blijven spoelen want je kan vlug een sinusit krijgen en dat is enorm pijnlijk. Of je hoofd boven een hete kom water houden. Ik heb van kalip'tus voor in bad er dan in gedaan is voor een vrije ademhaling. En kan je verkrijgen in de apotheek. |
| 19/11/2008 @ 15:17 Anneke ![]() | ik heb gehoord dat een geschilde ui ook wel eens wil helpen naast je bed... |
| 19/11/2008 @ 17:58 | Hoi, je mag ook nesivine voor kinderen gebruiken vraag het maar aan je gyn kan helemaal geen kwaad omdat de dossis zo laag is en het helpt goed. Groetjes ![]() |
| 19/11/2008 @ 18:02 Charenity89 ![]() | ik heb zelf in het begin iets van vix neus pray gebruit en dat helpte PERFECT :D maar of ik dat mocht gebruiken tijdens mijn zwangerschap geen flauw idee... groetjes ![]() |
| 19/11/2008 @ 18:40 Tante Kaat | Leg in je slaapkamer, niet te ver van je hoofd (bv. op nachtkastje) een grote ui die je in 2 hebt gesneden. Is echt wondermiddel, en bovendien zo natuurlijk als maar kan. Wedden dat je na kwartier al normaal door je neus kan ademen? Nadeel: je ventje zal wel klagen over de reuk als hij de slaapkamer binnenkomt... maar: 't is voor het goeie doel, hé. |
| 20/11/2008 @ 08:32 saar | Die ui helpt inderdaad echt. Wij leggen hier heel vlug een ui op onze kamer, of die van de kinderen. Van zodra je zo voelt dat er verkoudheid opkomt, of van zodra de kinderen snotneus hebben leg ik 's avonds een ui op hun kamer. Niks vervelender dan 's nachts wakker te liggen met een verstopte neus! |
| 20/11/2008 @ 12:28 Klusser | Inderdaad, ik heb net een cursus aromatherapie achter de rug en eucaliptus mag je niet gebruiken tijdens de zwangerschap en voor kleine kinderen. Je kan misschien eens langsgaan bij een aromatherapeute bij jou in de buurt. Zij stelt dan iets samen voor jou wat perfect kan tijdens de zwangerschap! veel succes |
[Reageer]

tips tegen verstopte neus.