< 9Maand-Sponsor >

Nestlι Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » CM brugge

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/11/2008 @ 11:13
wij2

cm brugge
in nov 2007 is onze eerste zoon geboren en krgen we CM brugge 2 x 130 euro en een waardebon van 25 euro om te spenderen in de thuiszorwinkel // in april 2008 beviel een vriendin van ons en kreeg ze van CM brugge een kinderstoel ipv waardebon... die kinderstoel is natuurlijk meer waard // ons tweede kindje word geboren in jan 2009 // weet iemand hoe de regeling nu is
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:55

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo

als je beiden aangesloten zijt bij cm dan moet je beiden een waardenbon krijgen van 25 €
bij onze robbe heb ik ook 260 € en 2 keer bon van 25 € en ben dan met die 50 € naar thuiszorgwinkel geweest en ik heb toen kleine dingen gekocht die ik dringend nodig had.
nu met onze dochter terug 260 € en 2 keer bon van 25 € en nu heb ik de trip trap kinderstoel ter waarde van 50 € genomen.
hij is nog wel gereserveerd, is blijkbaar teveel vraag naar. krijg je dan iets van die pippos moet je er nog achter wachten ook ik ben ook bij cm brugge

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 14:33
Liesje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
meurrenske: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!!
mooie naam trouwens

Ik heb er ook al eens voor geïnformeerd bij de cm Brugge, en volgend jaar blijft de actie geldig voor de eetstoel! Hebben we dus niet op de lijst gezet!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]