< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Weer mislukt

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/11/2008 @ 11:07
Sabrina

Online Status Stuur bericht
Wij zijn vanaf januari bezig voor een klein wondertje, ben net weer ongesteld geworden. Wat is dat toch elke keer een gigantische domper. Ik weet niet meer zo goed hoe lang ik hier nog tegen kan. Zit je dan weer met dikke tranen. Ik was nog wel 3 dagen over tijd had echt hoop dat het nu gelukt zou zijn maar nee hoor. En dan heb een naaste collega waarbij het niet eens de bedoeling was om zwanger te raken en het er nu constant over heeft hoe leuk het toch wel niet is, dat komt soms zo hart aan bij mij. Heb op mijn werk ook al paar keer moeten huilen, terwijl ik dat helemaal niet wil maar het moet er dan gewoon uit dan verzin ik maar weer iets waar het aan ligt.
Moest even mijn verhaal kwijt, hier zijn vast anderen die me begrijpen.

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 16:14
Suph

Al plannen om langs de huisarts te gaan? Jullie zijn al bijna een jaar bezig!! Heel veel sterkte
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 18:49
natike

sabrina

hoi meid las u berichtje wij zijn zelf ook al negen maanden aan proberen maar voorlopig ook zonder resultaat en we zouden het ook zo graag willen maar weet da het frustrerend is als het niet lukt zo is bij ons ook.

maar onze tijd komt ook wel ben nu zelf ook twee dagen overtijd maar zal ook niks zijn . denk ik

laat de moedniet zakken zet u gedachten op iets anders en misschien komt het dan wel zo ga ik er nu ook mee om .

heb deze maand voor de eerste keer ovutestjes gebruikt is wel goed hoor zo kun je precies weten wanneer u eisprong er aan komt.

en dan maar klussen en wie weet

nog veel moed

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 19:39

Online Status Bekijk profiel
hey, weet precies wat je bedoelt hier net t zelfd wij zitten nu aan ronde 13 begint echt wel heeeel moeilijk te worden nu zit ik weer eens in de periode het afwachten begint,wat een lange dagen zijn dat.

hier denk ik zelfs nu al te weten het weer niks word nu al wat last van buikkrampen
hier moet ik van gyn wachten tot eind dec om onderzoeken te latendoen indien ik dan nog niet zwanger ben.
hier rondom mij worden ze dan ook nog eens allemaal zwanger

maar vroeg of laat worden we het wel
ik alvast voor je!!!

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 21:07
Sabrina

Bedankt voor jullie reacties.
We zijn al bij de huisarts geweest en mijn man is onderzocht en alles was goed. We mogen in december terugkomen als het dan nog niet is gelukt maar daar zie ik toch ook wel weer tegenop.. al die onderzoeken.
Je wil toch graag dat het iets tussen je tweeen blijft. Dus maar weer hopen op de volgende ronde.
Jullie ook veel sterkte en succes met klussen!

[Laatst gewijzigd door Sabrina - 19/11/2008 @ 21:07] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]