< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » genant vraagje....

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
genant vraagje....
19/11/2008 @ 10:04
tijgertje86

Online Status
Hoi hoi,

Ik heb een klein beetje een genant vraagje.
Ik ben nu 20 weken en 3 dagen zwanger en heb sinds 1 week last van brandende clitoris en het jeukt heel erg.. ook de schaamplippen. Kan daardoor ook geen sex meer hebben dat doet te pijn.. bij plassen heb ik daar totaal geen last van alleen wel bij het afvegen omdat je dan weer alles aanraakt. Zouden jullie weten wat dit kan zijn?? Wordt er een beetje gek van want op die plek kan je niet bepaald krabben.

Liefs

Tijgertje

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 10:28

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Volgens mij gaat het zeker en vast om een schimmelinfectie.

Gewoon ff bij de dokter passeren en binnen enkele dagen is het al een stuk beter! Zeker doen

grtjs,
Inge

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:48
Eline

Volgens mij gaat het ook om een infectie.

Komt mij bekent voor, heb ik ook gehad. En is makkelijk te behandelen.
Blijkbaar zijn zwangere vrouwen daar gevoeliger voor.
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:54
Leila

Online Status
Inderdaad vast een schimmelinfectie, met de juiste zalf ben je er snel vanaf.
Een goede raad voor iedere zwangere: nooit daar beneden wassen met zeep tijdens je zwangerschap. Ik spoel het iedere dag een 5tal minuten schoon met water en dat is even goed zei de gyn tegen me.
Beter voorkomen dan genezen he.

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:54
Mammie

Online Status
Ik heb dat ook nog gehad hoor. Inderdaad een infectie omdat je meer vocht produceert tijdens de zwangerschap. Bij mij ging het volledig weg met Inotiolzalf (voor de rode babybilletjes) Anders moet je eens een tube halen, ze zal toch nog van pas komen later

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 12:38
Mo

Online Status Stuur bericht
klinkt idd als een schimmeltje, heb het ook gehad is prima te behandelen in een zwangerschap

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 12:42

je kan zonder voorschrift gynodactarine gaan halen. Dat is voor schimmelinfectie. Nu als je een voorschrift van de gyne of HA kunt krijgen is het goedkoper. Gewoonlijk moet ik maar bellen naar de dokter en dan mag ik het voorschrift gewoon gaan halen. Helpt echt super en kan geen kwaad tijdens de zw
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 13:03
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
schimmelinfectie it is... meid dat is met 1 inwendig pilletje te verhelpen. blijf er niet te lang mee rondlopen dan word het alleen maar erger en het gaat NIET vanzelf over...

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 13:10
Charenity89

Oeii oeii Eeen infectie. Veel vrouwen tijdends de zwangerschap hebben daar last van hoor, niks om je voor te schamen.Even naar de dokter zalfje of pilletje en daarna..

Wat je alleen niet met zeep bij je poes dat kan het verergeren. Lactasiet heb ik gebruikt toen ik een beetje kriebel had in het begin van mijn zwangerschap en dat maakte het nog erger want als je dat weer te veel gebruikt is het ook weer niet goed dat verstoord alles.Want je zuur graad is veel hoger zeggen ze als je zwanger bent.
Mijn moeder zegt gewoon was het met water onder de douche en naar het plassen met water afspoelen en afdeppen, wonder middeltje

succes meid
Groetjes saskia

[Laatst gewijzigd door Charenity89 - 19/11/2008 @ 13:11] - Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 13:12
FCBgirltje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Idd een schimmelinfectie met die gyndaktarin heel gemakkelijk te behandelen en kan je idd krijgne zonder Voorschrift maar dan idd wel duurder dan met een voorschriftje

Heb dit overlaatst ook gehad en er nu helmaal van verlost,is idd geen pretje hé die jeuk en de pijn bij plassen enzo

groetjes

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 15:31
Brennie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik denk ook aan een schimmelinfectie. Heb het ook al een paar keer gehad en bij mij is het altijd zonder medicijnen weggaan het duurt alleen wel wat langer.

[Laatst gewijzigd door Brennie - 19/11/2008 @ 16:32] - Link naar deze reactie
23/11/2008 @ 23:42
tijgertje86

Online Status
Bedankt allemaal!! Ik heb nu sinds donderdag een creme ervoor en het begint te beteren.. Super bedankt!!

Liefs tijgertje

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 07:27
*Wendy*

Hmm hou het wel in de gaten, ga vooral niet zelf zitten docteren. Je kunt het beste even langs de huisarts die kan het even bekijken en eventueel een kweekje afnemen zodat je precies weet wat het is en precies weet hoe je het moet behandelen. Helaas spreek ik uit zon 7 jaar ervaring hiermee...

Link naar deze reactie
24/11/2008 @ 22:17
tijgertje86

Online Status
Hoi wendy,

Deze creme heb ik van de dokter.. Het is alweer bijna over!! Echt super..

Liefs tijgertje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]