[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 10:04 tijgertje86 | Hoi hoi, Ik heb een klein beetje een genant vraagje. Ik ben nu 20 weken en 3 dagen zwanger en heb sinds 1 week last van brandende clitoris en het jeukt heel erg.. ook de schaamplippen. Kan daardoor ook geen sex meer hebben dat doet te pijn.. bij plassen heb ik daar totaal geen last van alleen wel bij het afvegen omdat je dan weer alles aanraakt. Zouden jullie weten wat dit kan zijn?? Wordt er een beetje gek van want op die plek kan je niet bepaald krabben. Liefs Tijgertje ![]() |
19/11/2008 @ 10:28![]() | Hallo, Volgens mij gaat het zeker en vast om een schimmelinfectie. Gewoon ff bij de dokter passeren en binnen enkele dagen is het al een stuk beter! Zeker doen grtjs, Inge |
| 19/11/2008 @ 11:48 Eline | Volgens mij gaat het ook om een infectie. Komt mij bekent voor, heb ik ook gehad. En is makkelijk te behandelen. Blijkbaar zijn zwangere vrouwen daar gevoeliger voor. |
| 19/11/2008 @ 11:54 Leila | Inderdaad vast een schimmelinfectie, met de juiste zalf ben je er snel vanaf. Een goede raad voor iedere zwangere: nooit daar beneden wassen met zeep tijdens je zwangerschap. Ik spoel het iedere dag een 5tal minuten schoon met water en dat is even goed zei de gyn tegen me. Beter voorkomen dan genezen he. |
| 19/11/2008 @ 11:54 Mammie | Ik heb dat ook nog gehad hoor. Inderdaad een infectie omdat je meer vocht produceert tijdens de zwangerschap. Bij mij ging het volledig weg met Inotiolzalf (voor de rode babybilletjes) Anders moet je eens een tube halen, ze zal toch nog van pas komen later ![]() |
| 19/11/2008 @ 12:38 Mo ![]() | klinkt idd als een schimmeltje, heb het ook gehad is prima te behandelen in een zwangerschap |
| 19/11/2008 @ 12:42 | je kan zonder voorschrift gynodactarine gaan halen. Dat is voor schimmelinfectie. Nu als je een voorschrift van de gyne of HA kunt krijgen is het goedkoper. Gewoonlijk moet ik maar bellen naar de dokter en dan mag ik het voorschrift gewoon gaan halen. Helpt echt super en kan geen kwaad tijdens de zw |
| 19/11/2008 @ 15:31 Brennie ![]() | Ik denk ook aan een schimmelinfectie. Heb het ook al een paar keer gehad en bij mij is het altijd zonder medicijnen weggaan het duurt alleen wel wat langer. ![]() |
| 23/11/2008 @ 23:42 tijgertje86 | Bedankt allemaal!! Ik heb nu sinds donderdag een creme ervoor en het begint te beteren.. Super bedankt!! Liefs tijgertje ![]() |
| 24/11/2008 @ 22:17 tijgertje86 | Hoi wendy, Deze creme heb ik van de dokter.. Het is alweer bijna over!! Echt super.. ![]() Liefs tijgertje ![]() ![]() |
[Reageer]

genant vraagje....

dat verstoord alles.Want je zuur graad is veel hoger zeggen ze als je zwanger bent.