< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » Aftellen 30 weken tot eind jan 2009

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
Aftellen 30 weken tot eind jan 2009
23/12/2008 @ 15:44
isje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Daisyke is inderdaad al een goed gewicht. Bij jou staat alles al klaar. Ik moet nog aan bepaalde dingen beginnen.
Ben momenteel erg rustig in alles.

Martine de monitor is niet zo leuk om telkens aan te liggen vond ik. Ik heb er bij Arjen heel veel moeten aan liggen. De laatste week bijna elke dag en als je weet dat ik beval in een ziekenhuis bijna 3 kwartier van waar we wonen, ik was telkens een halve dag kwijt.
Gelijk heb je dat je uitslaapt. Zo dat ook eens willen maar ik heb er eentje dat rond 6 u roep: "Mamaa, ikke niet meer plapen, kom opstaan"

Veke jij doet vandaag je laatste dag op het werk. Je zal blij zijn zeker als het avond is.

Lucy het is mogelijk dat je voor je bevalling wat melk verliest. Niets om je zorgen over te maken.

Hier erg rustig, gisteren tot het besef gekomen dat ik max. nog 5 weken moet. Mijn doopsuiker voor de kindjes moet nog gemaakt worden en dan nog enkele kleine dingen in orde maken en dan halverwege jan. de valiezen maken: voor mij en voor Arjen.
We zijn vorige week ook op kraamvisite geweest bij een vriendin van mij en Arjen was echt lief en zorgzaam voor de baby. Was mooi om te zien. Toen het wat begon te kneuteren zei hij tegen mijn vriendin dat ze de baby zijn tutje moest geven en toen ik hem even vasthad kwam hij heel zacht strelen aan de baby. Hoop dat het met zijn broertje ook zo zal meevallen.

Groetjes

Link naar deze reactie
23/12/2008 @ 16:41
naomie120

Daisyke: wauw wat is jouw 'kleintje' al groot! Nou dan is ie/zij inderdaad vast al helemaal klaar voor het leven. Die van mij is gister 'gewogen'. Zo'n 2600 gram. Ze denken dat het een 7-pondertje wordt.

Martine: ik ben net zo als jij uitgerekend op 29/1 en mijn kleine weegt dus ook zo'n 5 pond!

Lucy: ik verlies al druppels melk sinds week 18! Aan het begin vond ik het echt heel gek en viezig. Nu ben ik er aan gewend en heeft het wel wat. Beetje vroeg, dat wel, maar ach, het doet het in ieder geval.

Met mij gaat het verder wel oké. Nog steeds hoge bloeddruk, moet sinds vanochtend voor de 2e keer 24 uur urine sparen. Morgen inleveren, en dan 1e kerstdag de uitslagen. Vind het wel goed, dat het zo gemonitoord wordt. Mijn zus had zwangerschapsvergiftiging en daarom houden ze me goed in de gaten (yep, het is erfelijk)...
En verder ALWEER verkouden! Hebben jullie dat nou ook? de afgelopen 3 maanden ben ik meer wel dan niet verkouden geweest. Snifhatsjoe.

Fijne feestdagen allemaal

Link naar deze reactie
23/12/2008 @ 18:15

@Daisy; Wat was ik blij het gewicht van je kleintje te lezen de mijne woog op 34weken 3.500kg en was dus al een stevig brokske. Op 5jan. moet ik terug en dan kan het zijn dat hij het de 7de gaat halen

Ik krijg langs alle kanten stompen in men buik, zit precies in de kermis op van die hevige wagentjes amaai stampen dat ze doet!!!

Fleurtje begint haar eerste stapjes te zetten, zo schattig ze is nog zo klein

Heb deze zwangerschap nog geen enkele keer aan monitor moeten gaan liggen tov bij Fleur lag ik daar geregeld aan, ben nu ook veel minder zenuwachtig omdat je al weet wat je te wachten staat hé.

@Martine; gelukzak om nog in je pijama te zitten, geniet er maar van. Binnenkort is het gedaan om nog zo languit te liggen haha dan roept er eentje mama mama mama...

Link naar deze reactie
23/12/2008 @ 18:58
Daisyke

Online Status Bekijk profiel
Hoi

@Fieke, ook ik moet op 5/1 terug en dan kan het bij mij ook voor enkele dagen later zijn!

@Isje, voor jouw is het het tweede dus ik denk dat het dan wel normaal is dat je alles wat rustiger doet. Je beleeft het wat rustiger, je weet ongeveer al wat je te wachten staat he! Maar je zal toch ook wel zenuwen genoeg nog hebben he?
Hier is het van: en dat moet ik nog en dat ... en uiteindelijk vergeet je waarschijnlijk nog de helft!

Vandaag laatste kerstcadeautjes gekocht en ik was blij dat ik thuis was! PPFFF, die kleine kan drukken daar beneden!! En dan ga je naar toilet en dan 2 drupjes en dat ist ...

Zo, ik ga mij in de zetel plaatsen! Fijne avond nog!

Groetjes daisy

Link naar deze reactie
31/12/2008 @ 11:37
Daisyke

Hoi dames,

hoe gaat het? Het is hier zo stil?
De laatste dag van het oude jaar!!
Ik hou mij deze dagen heel rustig, wil echt geen nieuwjaarskindje!!

Hoe staat het met de kwaaltjes? Hier buiten slechte nachtrust en het gevoel dat ik meer en meer olifant wordt, gaat het wel!

Fijne groetjes en alvast een happy new year voor iedereen!

Daisy

Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 20:41

Hey Daisy

Hier alles goed, beetje zware dagen nu maar da zal vr alle hoogzwangere zijn zekers.

Fleurtje heeft vandaag 3 stapjes alleen gezet dus ben een fiere mama
Maandag naar gyne en dan weten we eindelijk de exacte datum vr keizersnede, pff heb deze keer meer last dan mijn vorige zwangerschap.

Mijn borsten wegen superveel en drukken op men buik zodat ik maagzuur heb, nu zeg ik komt er maar uit maar eens het zover is wil ik dat ze blijft zitten dan mis je die dikke buik.

Goei nieuwjaar en veel gezonde beebjes xxx

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 12:10
isje

Voor iedereen een gelukkig nieuwjaar.

Fieke leuk he die eerste stapjes. Fleur was fier waarschijnlijk en de mama ook natuurlijk.
Voor jou begint het in te korten he. Laat iets weten he na de controle.
Ik heb dat ook, enerzijds verwens ik die dikke buik omdat hij overal in de weg zit maar eens het babytje er zal zijn zal ik de bewegingen enz. missen.

Daisyke wanneer mag je naar de gyneacoloog deze morgen of vanavond? Laat iets weten he.
Ik mag morgen op controle. Ben benieuwd. Moet wel alleen gaan.

Hier staat alles klaar. Dus de baby mag dus komen. We hebben Arjen zoveel mogelijk betrokken bij alles. Alle gerief is wel van hem maar de baby mag erin. (de maxicosi, de buggy, bedje,...) Het is ook zijn baby.

Naomoie al wat beter? Hoe waren de uitslagen van je urinetesten?

Ik ga wat eten,

groetjes,

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 16:54

Hello ladies

Ben net terug van de gyne, woensdag moet ik binnen vr een keizersnede!!!!

Ze weegt al 4kg, gyne zei eerst; we zullen het de 14de doen en toen hij de echo maakte en het gewicht zag was het eums, we kunnen het beter de 7de doen hahaha was eigenlijk wel grappig

Moet wel zeggen dat ik enorme last heb van mijn onderrug, mijn buik ze drukt echt op alles dus ze is welkom! Zon gewichtje amaai

@Isje, ja is echt cute als ik haar zo zie rondwandelen (nog vasthouden aan mama of papa) en zoooo trots dat ze is

Ben benieuwd woensdag xxx

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 08:14
isje

Fieke, veel succes voor morgen. Tegen morgenavond heb je je dochter in je handen. Ben eerlijk gezegd wat jaloers, verlang ook totdat we onze kleine man kunnen vasthouden.

groetjes

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 10:18
Marleen

Fieke,

Is een keizersnede nodig omdat je kindje in stuit ligt of voor een andere reden ?

Alvast succes he morgen

Marleen

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 10:26
Daisyke

Hoi hoi,

@Fieke: Veel succes morgen! Morgenavond hebben jullie je kunstwerkje in jullie handen! Superfijn!!

Ik ben gisteren ook naar gyne geweest en ik krijg nog een week om de natuur zijn gang te laten doen, maar als ik maandag nog niet bevallen ben, moet ik 's avonds om 21u binnen voor een inspuiting, moet ik blijven overnachten en dan dinsdag wordt alles in gang gezet!
Ik moet wel ook spoedkeizersnede in achterhoofd houden omdat ook ons beebje boven de 4kg wordt geschat. Dus als ze zien dat het echt niet lukt zo, kan het nog een keizersnede worden.
Maar ik fixeer mij daar niet op.
Het is tenslotte maar een schatting dat gewicht en mijn man en ik zijn allebei groot, dus en het gewicht wordt op haar voeten, armen en hoofd geschat, waarom zou ze dan niet gewoon wat groter kunnen zijn zonder daarom ook direct zo zwaar te zijn???

Voila, dus volgende week rond deze tijd zal ik ook "aan het afzien" zijn of misschien al eerder?? Wie weet!

Groetjes en aan alle zwangere: voorzichtig buiten in de sneeuw he!!

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 11:45

Hoi Daisy, Marleen en Isje

Heb deze nacht weeral geen oog toegedaan, ben opgestaan met heeel kleine spleetoogjes ben supermoe maar tegelijkertijd heb ik ook heel veel adrealine. Moeten nog vanalles klaarmaken dus heb nog wel werk vr vandaag.

Ik krijg een keizersnede omdat mijn dochter Fleurtje zeer moeilijk door de 'uitgang' kwam, mijn bekken waren te smal en ze hebben haar hard moeten forceren zodat ze een verlamde schouder en bloedklonter in de hals heeft gehad. Schouder is na 4 dagen in orde gekomen en bloedklonter na kinesistbeurten. Dus hebben onze portie gehad toen. Maar ze is nu helemaal perfect!!!

En bij dit kleintje ziet het er weer zo naar uit omdat ze nu al 4kg geschat wordt en ht niet via natuurlijke weg zou kunnen gaan.

Allez, nu jullie!!! Veel succes xxxx

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 12:07
isje

Hey,

Ondertussen heeft Fieke misschien haar dochter al in haar armen.
Laat iets weten he.

Daisyke, jij hebt volgende week ook je beebje in je armen. Hopelijk kan je natuurlijk bevallen maar als er teveel riscico is is een keizersnee toch beter. Uiteindelijk is een gezonde baby het belangrijkst.

Ik ben gisteren naar de gyneacoloog geweest. Ons weegt ondertussen 3 kg. De baarmoederhals is verkort en ik heb een klein beetje opening maar moet niet rekenen op vroeger bevallen. Dus nog een week of drie. Begint wel wat lastig te worden, die buik zit in de weg.
Deze morgen ben ik gevallen. Weggegleden op het ijs. Gelukkig ben ik niet op mijn buik gevallen. Heb pijn aan mijn schouder en mijn dij. Zal een mooie blauwe plek hebben.

groetjes

Link naar deze reactie
08/01/2009 @ 10:37
Daisyke

Hallo!

Ja Fieke, laat ons iets weten he als je terug thuis bent!
Hopelijk is alles goed verlopen en hebben jullie een wolk van een baby !

Volgende week is het mijn beurt, joepie!

Isje, die sneeuw is niets voor ons zwangere vrouwen he!
Jij hebt al verweking en beetje opening, bij mij zit nog alles potdicht! (ik denk dat het te koud is )

Ondertussen ben ik aan mijn eerste week bv-verlof begonnen en ik verveel me al!! Dat ons er maar snel is!

Zo, groetjes !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]