< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Prenatale Kine - Sinttruiden/alken

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Prenatale Kine - Sinttruiden/alken
19/11/2008 @ 09:54
Leentje

Ik ben vandaag 27 weken. Is dit te vroeg om al met kine te beginnen?

Kent er iemand een goede kinesist in de regio Sint-Truiden of Alken?

Alvast bedankt!

x
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 10:03

Moet eens hier op de site kijken

bgkvgpr.be
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 10:04

Ook nog www. voor hé :)
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 10:52
K'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Leentje,

ik ben bij Nicole Romsée geweest en was heel tevreden van haar. Je kan zowel in groep als privé lessen gaan volgen.
Zij is verbonden aan het Sint-Anna ziekenhuis, dus je kan naar daar bellen voor meer uitleg.

Groetjes!

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 11:01
Anna

Is Hasselt te ver voor jou?
Daar beginnen ze vanaf 27 weken, groepssessies in het VJZ-ziekenhuis. Je kan kiezen uit : oefenen op matjes en ballen in de zaal of oefenen in het water (heerlijk warm). Echt tof, samen met ongeveer 5 mama's. Heerlijk. Daarvoor alleen al zou ik zwanger willen zijn. Vooral dat water, even het gewicht van je buik niet voelen, ontspannen, babbelen met andere zwangere vrouwen, begeleiding van kinesiste die niet andersdoet dat pre-en postnatale.
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 12:07
Leentje

Hasselt is zeker niet te ver. Maar het nadeel is dat die lessen enkel in de voormiddag zijn; en ik werk nog dus is dit wat moeilijk....
Of kan je ook op andere uren gaan?

xx
Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 17:06
*tje

kin&eacute;
Ik ben in Nieuwerkerken geweest, bij Bartholomevis (denk ik dat ze noemde). Anders sla je gewoon de telefoonboek open en je belt de kinesisten af en vraagt of ze prenatale oefeningen geven.

veel succes!
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 08:56
elsje

Mijn gyn heeft mij een kinesiste in Dormaal (Zoutleeuw) aangeraden, Arnauts. Zou een hele goeie en toffe zijn, die heel veel uitleg geeft.
Dormaal is niet ver van Sint-Truiden (op de Steenweg), maar wel al iets meer richting Tienen dus. Moet zelf wel pas volgende week voor t eerst gaan, dus weet nog niet of het allemaal klopt ;-)
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 09:45
snuitje_85

Online Status Bekijk profiel
Net als K'tje ben ik bij Nicole Romsée (011 48 61 38) geweest in Groot-Gelmen en ik was echt heel tevreden van haar. Je leert dan bekkenbodemspieroefeningen, ademhalen, persen, weeen opvangen ... echt een aanrader!

groetjes

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 11:25
Lientje25

Hey Leentje

Ik ben van sint-truiden en ga naar Ingrid Pirard in sint-truiden. Ze doet het echt heel goed vind ik.
Ze geeft echt hele goeie uitleg van alles. Ze stelt je echt op je gemak vind ik.
Ze begon eerst met ademhalingsoefeningen, daarna ging ze verder met hoe je moet persen( en de ademhaling erbij) en nu zijn we bezig met ontspanningsoefeningen. Echt heel fijn, ik kijk er elke keer naar uit. Ik ben nu 6 keer geweest en ben echt gerustgesteld.
Als je haar gegevens wilt, dan stuur je me maar een pbtje!

dikke kus

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 14:20
Anna

Hasselt is inderdaad enkel voormiddag, zeer vervelend als je werkt.

Ik ben gelukkig een keer in sept en een keer in okt bevallen. En ik werk in het onderwijs, dus kon ik in de grote vakantie gaan.
Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 15:58
Leentje

hoi Lientje,

Bedankt voor de tip, ik denk dat ik haar eens ga bellen. Het is echt dat wat ik zoek, ik heb haar tel.nummer gevonden op de gouden gids.

Van hoeveel weken bij jij beginnen gaan?

Link naar deze reactie
20/11/2008 @ 18:35
Lientje25

Hey Leentje,

das graag gedaan hoor.
Ik denk dat ik ben beginnen te gaan rond de 23 weken.
Het is echt de moeite!
Veel plezier!

Dikke kus

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]