[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 09:54 Leentje | Ik ben vandaag 27 weken. Is dit te vroeg om al met kine te beginnen? Kent er iemand een goede kinesist in de regio Sint-Truiden of Alken? Alvast bedankt! x |
| 19/11/2008 @ 10:03 | Moet eens hier op de site kijken bgkvgpr.be |
| 19/11/2008 @ 10:04 | Ook nog www. voor hé :) |
| 19/11/2008 @ 11:01 Anna | Is Hasselt te ver voor jou? Daar beginnen ze vanaf 27 weken, groepssessies in het VJZ-ziekenhuis. Je kan kiezen uit : oefenen op matjes en ballen in de zaal of oefenen in het water (heerlijk warm). Echt tof, samen met ongeveer 5 mama's. Heerlijk. Daarvoor alleen al zou ik zwanger willen zijn. Vooral dat water, even het gewicht van je buik niet voelen, ontspannen, babbelen met andere zwangere vrouwen, begeleiding van kinesiste die niet andersdoet dat pre-en postnatale. |
| 19/11/2008 @ 12:07 Leentje | Hasselt is zeker niet te ver. Maar het nadeel is dat die lessen enkel in de voormiddag zijn; en ik werk nog dus is dit wat moeilijk.... Of kan je ook op andere uren gaan? xx |
| 19/11/2008 @ 17:06 *tje | kiné Ik ben in Nieuwerkerken geweest, bij Bartholomevis (denk ik dat ze noemde). Anders sla je gewoon de telefoonboek open en je belt de kinesisten af en vraagt of ze prenatale oefeningen geven. veel succes! |
| 20/11/2008 @ 08:56 elsje | Mijn gyn heeft mij een kinesiste in Dormaal (Zoutleeuw) aangeraden, Arnauts. Zou een hele goeie en toffe zijn, die heel veel uitleg geeft. Dormaal is niet ver van Sint-Truiden (op de Steenweg), maar wel al iets meer richting Tienen dus. Moet zelf wel pas volgende week voor t eerst gaan, dus weet nog niet of het allemaal klopt ;-) |
| 20/11/2008 @ 14:20 Anna | Hasselt is inderdaad enkel voormiddag, zeer vervelend als je werkt. Ik ben gelukkig een keer in sept en een keer in okt bevallen. En ik werk in het onderwijs, dus kon ik in de grote vakantie gaan. |
| 20/11/2008 @ 15:58 Leentje | hoi Lientje, Bedankt voor de tip, ik denk dat ik haar eens ga bellen. Het is echt dat wat ik zoek, ik heb haar tel.nummer gevonden op de gouden gids. Van hoeveel weken bij jij beginnen gaan? ![]() |
| 20/11/2008 @ 18:35 Lientje25 ![]() | Hey Leentje, das graag gedaan hoor. Ik denk dat ik ben beginnen te gaan rond de 23 weken. Het is echt de moeite! Veel plezier! Dikke kus |
[Reageer]

Prenatale Kine - Sinttruiden/alken